نسخه چاپی

دستمزد یك دقیقه‌ی گرانترین بازیكن تراكتور

جادوگر جذاب ایران در ۲۴ دیدار ۱۷۴۳ دقیقه به میدان رفته كه هر دقیقه این بازیكن ۷.۸۳۰.۶۲۶ ریال برای تراكتوری ها آب خورده است.

به گزارش نما به نقل از آی اسپورت، علی کریمی با قرارداد ۱۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی یکی از گرانترین های لیگ برتر محسوب می شود. وی که این فصل در تراکتور بازی می کرد؛ برای این تیم در لیگ برتر و در ۲۴ دیدار ۱۷۴۳ دقیقه به میدان رفته که هر دقیقه این بازیکن ۷.۸۳۰.۶۲۶ ریال برای تراکتوری ها آب خورده. دستمزد کریمی در هر دقیقه، دقیقا برابر با حقوق ۱ ماه یک کارگر شهرداری این کلانشهر البته بدون اضافه کاری است!


کریم انصاری فرد دومین بازیکن گران قیمت تراکتوری هاست و ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال قرارداد مالی بسته است و در ۲۸ دیدار از لیگ برتر به میدان رفت که مجموع دقایق آن ۲۳۴۴ دقیقه می رسد که هر دقیقه آن ۵.۱۱۹.۴۵۳ ریال آب خورده است که تقریبا دو سوم علی کریمی دریافتی داشته است.


مهدی کریمیان سومین قرارداد را از لحاظ عددی عقد کرده است. کریمیان با قرارداد ۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی خود که توانسته است در لیگ برتر ۲۳ بار به میدان برود و ۱۶۶۳ دقیقه بازی کند که هر دقیقه این بازیکن ۵.۷۱۲.۵۶۷ ریال بوده که این مبلغ نشان می دهد این بازیکن برای تراکتوری ها از کریم انصاری فرد گران تر تمام شده است. جالب اینکه کریمیان در تدارک بازگشت به اصفهان است.


فرشید طالبی در ردیف چهارم گران قیمت ترین های تراکتور جای گرفته است. این مدافع شیرازی با مبلغ ۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال قرارداد سنگینی با تراکتور بسته. جالب اینکه او در لیگ برتر توانست فقط ۱۶ بازی به میدان برود تایمر ۱۶۱۶ دقیقه را برای خود ثبت کند تا نرخ او سر به فلک بزند و او هم از کریم آقای گل دریافتی بیشتری را نشان بدهد. این مبلغ ۵.۵۶۹.۳۰۶ ریال است.


مرتضی اسدی با ۸.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در ردیف پنجم گران قیمت ترین بازیکنان تراکتور است. او در ۲۶ دیدار لیگ برتر و ۲۲۴۰ دقیقه به میدان رفت تا در هر دقیقه او به ۳.۸۳۹.۲۸۵ دریافتی اش باشد. کاپیتان کمتر از نصف علی کریمی دریافتی داشته است.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...