نسخه چاپی

احتمال اجرای برنامه"هفت" توسط گبرلو

عکس خبري -احتمال اجراي برنامه"هفت" توسط گبرلو


محمود گبرلو درباره‌ي اجراي سري جديد برنامه‌ي «هفت» توسط وي گفت: در حد گفت‌وگوي اوليه به عنوان مجري «هفت» با من صحبت شده است و قرار شد طرفين مسائل را مورد بررسي قرار دهند و در صورت رسيدن به توافق، اين امر محقق شود.

اين منتقد سينما و كارشناس رسانه در گفت‌وگويي با ايسنا، درباره‌ي محمد خزاعي كه گفته مي‌شود به عنوان تهيه‌كننده با اين برنامه همكاري خواهد داشت، گفت: در مورد تهيه‌كننده اطلاعي ندارم؛ در اين حد به من گفته شده كه آقاي فريدون جيراني قرار است سريال الف بسازد و نمي‌تواند كار ديگري را همزمان انجام دهد و در نتيجه قرار شده با همين تركيب و تيم برنامه‌ي «هفت» را جلو ببريم.

او تاكيد كرد: فريدون جيراني بنيان‌گذار برنامه‌ي «هفت» بوده است؛ آقاي جيراني پيشكسوت و كارگردان سينماست و اطلاعات سينمايي‌اش بالاست و من احترام زيادي براي او قائل هستم؛ حتما پيش از اجراي برنامه با او تماس خواهم كرد و اگر اجازه دهد بر جاي او خواهم نشست.

گبرلو به ايسنا گفت: فريدون جيراني با ساخت برنامه‌ي «هفت» جايگاه ويژه‌اي در رسانه براي سينما ايجاد كرد. او توانست جايگاه سينما را در تلويزيون احياء كند كه امتياز بزرگي براي برنامه‌ي «هفت» محسوب مي‌شود.

اين منتقد و كارشناس گفت: البته خودم يكي از منتقدان برنامه‌ي «هفت» هستم. مسلما با تغيير آدم‌ها سلايق تغيير مي‌كند، اما «هفت» دو هدف عمده را دنبال مي‌كند؛ كه يكي دستيابي سينماي متعالي و ارزشمند است و ديگري به عنوان يك برنامه در رسانه، مطالبات عرصه‌ي سينما را از طريق گفت‌وگو و تحليل دنبال خواهد كرد.

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...