نسخه چاپی

حاشیه های دیدار ورزشی هنرمندان + تصاویر

عکس خبري -حاشيه هاي ديدار ورزشي هنرمندان + تصاوير

روز جمعه شهرستان بافق میزبان گروهی از هنرمندان بود كه برای انجام یك بازی دوستانه در راستای ارج نهادن به مردم بافق به دلیل حفاظت از یوزپلنگ آسیایی عازم این شهر شده بودند.

به گزارش نما به نقل از مهر، همايون شجريان، كامبيز ديرباز، امير جديدي، پژمان جمشيدي و... از جمله بازيگران و فوتباليست‌هايي بودند كه جمعه خود را در بافق سپري كردند.

حضور هنرمندان و ورزشكاران در شهرستان بافق حاشيه هايي به همراه داشت كه اغلب آنها در بازي و در فضاي ورزشگاه اتفاق افتاد.

هنرمندان كه از ساعات پاياني پنجشنبه شب در تنها هتل شهرستان بافق اسكان يافتند، صبح هنگام با جمعيتي از مردم دوستدار خود در مقابل هتل مواجه شدند و با حضور در جمع آنها، فضاي دوستانه اي بين مردم و هنرمندان ايجاد شده بود به نحوي كه برخي انگار خيال رفتن نداشتند و هنرمندان را تقريبا همه جا همراهي كردند.

هواي بافق هم كه طي روزهاي گذشته اغلب با گرد و خاك و طوفان شن همراه بود، روز جمعه بسيار لطيف و بهاري بود و تنها دقايق پاياني بازي هنرمندان، بادهاي شديد وزيدن گرفت.

فضاي ورزشگاه تماما تشويق به نفع هنرمندان بود و مردم بافق به‌رغم آنكه تيم باشگاهي خودشان، حريف تيم هنرمندان بود، يك صدا هنرمندان را تشويق مي كردند.

هر گروه و دسته از مردم تلاش داشتند با صداهاي بلندتر، هنرمند محبوب خود را تشويق كنند كه كامبيز ديرباز و همايون شجريان در اين بين بيش از ديگران مورد تشويق قرار گرفتند.

قبل از شروع بازي، يك گروه از نونهالان بافق به اجراي حركات نمايشي پرداختند كه هنرمندان نيز به جمع آنها رفتند و به خوش و بش پرداختند.

در اين بين مردم به ويژه جوانان از هر فرصتي براي گرفتن عكس و فيلم استفاده مي‌كردند و در اطراف هنرمندان انبوهي از دستهايي كه با موبايل بالا بود، مشاهده مي شد و هر كس تلاش مي كرد با كنار زدن ديگري، خود را كنار هنرمند محبوب خود جاي دهد.

در پايان بازي و هنگامي كه هنرمندان به سمت اتوبوس رفتند، جمعي زيادي از مردم گرداگرد اتوبوس جمع شدند و اين امر حركت اتوبوس به رغم آنكه هنرمندان بايد زودتر خود را به يزد مي رساندند را بسيار كند كرده بود.

تعداد عكاساني كه با دوربين هاي حرفه اي مشغول به عكاسي بودند نيز در اين جمع بسيار زياد بود و شايد در بازي‌هاي رسمي كه در يزد برگزار مي‌شود، هرگز اين تعداد عكاس در ورزشگاه ديده نشده بود.

همايون شجريان هم در بين مردم بافق با سخنان كوتاهي از مردم اين ديار تجليل كرد و گفت: از مردم بافق به خاطر تلاش براي نگهداري از گونه يوزپلنگ آسيايي تقدير و تشكر مي كنم.

شجريان در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از سفر خود به شهرستان بافق ابراز خرسندي كرد و افزود: اميدواريم سفر ما توانسته باشد مردم بافق را براي صيانت از اين گونه ارزشمند دلگرم تر كرده باشد.

وي بافق را شهري بسيار زيبا خواند و گفت: تلاش خود را كرديم تا قدمي براي حفظ يوزپلنگ آسيايي برداشته باشيم و اميدواريم توانسته باشيم پيام آوران خوبي براي همه مردم به ويژه مردم مهماندونست بافق باشيم.

IMG11180889.jpg

IMG11180991.jpg

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...