نسخه چاپی

نامه به مادران و همسران شهدای هسته ای

بسم رب النور
باز هم روز توست...
باز خانه ها شلوغ مي شوند؛
درهرخانه دو چراغ چشم به درهست که همه جارا روشن ميکند، اما در همين حوالي، مادراني هستند که از ماه ها پيش،به خاطر سربلندي ما،چشم خود را ازتمام لذت تبريکي که هر مادري دردل دارد،بسته اند وپلک برهم گذاشته وفقط چشم به تبريک خدا دارند؛ گرچه "ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا" اما مي خواهيم تک تک مان جمع شويم تا شايد باهم، برايشان يک مصطفي، رضا، داريوش، مجيد و يا مسعود شويم.
و گفتيم ما اقسران جوان،امسال به جاي فرزندانشان، به مادران شهداي جهاد علمي عرض ارادتي کنيم وبه همين خاطر به مادرمصطفي، آن همسنگر سفرکرده‌مان، به نمايندگي از تمام مادران و همسران جهادعلمي نامه اي نوشته ايم.
پس هر که دارد به سرش شور حضور،بسم الله...

مادرم سلام
گفتيم نامه اي برايت بنويسيم نه براي آن که امروز 123امين روزي است که مصطفي از دامانتان به عرش رفت. نه مينويسيم براي عرض تبريک. عرض تبريک براي روزتان مادر. شما که بهشت زير پاتان است به برکت مصطفي. مصطفي اي که برگزيده شد تا از افسري به سرداري برسد. و خودتان گفتيد شکرگزار خدا هستيد براي عروج مصطفي. پس مادرم هم روزت را تبريک مي گوييم و هم تبريک براي اولين سالي که مفضليد به نام مادر شهيد. و چه بلند مرتبه است مقام مادر شهيد. و چه بلند مرتبه تر مقام مادري که وليمان شهادت فرزندش را تيري بر قلب مي دانست. و مصطفي چه خوب عهد خود را با جانان به انتها رساند.
مادرم ما نيز افسر همان جنگي هستيم که مصطفي در خط مقدم آن بود و او شربت شهادت را نوشيد و ما همچنان منتظريم. البته مادر ننشته ايم. ايستاده ايم و نگاهمان به چشمان مولايمان تا با اشارتي از او به سر رويم. چون مصطفي که به سر رفت و به مقام سرداري رسيد. سرداري بي سر. و شما چه زينب وار در شهادت اين سردار صبر کرديد و حتي حسرت استفاده دشمن از اشکهايتانرا به دل سياهشان گذاشتيد.
اين نامه را از اولين خاکريزهاي خودي در خط مقدم نبرد برايتان مينوسيم. ما سربازان ولايت در جبهه جنگ نرم در شبکه افسران جمع آمديم تا مدافعي باشيم از مرزهاي فرهنگي انقلاب اسلامي در فضاي مجازي،هم‌چون مصطفي که مدافعي بود براي آرمانهاي انقلاب اسلامي . و چه خوب دفاع کرد و به فوز عظيم نايل گرديد.
مادرم چشم اميد تمام افسران جوان به دعاي شماست. از آن دعاهايي که مصطفي را آسماني کرد. و چقدر دلهايمان براي آسمان دلتنگ است مادر. دعايمان کنيد تا سرباز حقيقي امام زمانمان شويم و چون مصطفي براي رضاي خدا کار نکنيم. مادر از خداوند برايمان در اين جهاد اصغر و جهاد اکبر توفيق بخواهيد که توفيق در هرکاري فقط نزد خداوند است.
والسلام
منبع:سایت افسران

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...