نسخه چاپی

احمدی‌نژاد : به ستكبران توصیه می‌كنیم كه آدم‌وار زندگی كنید

عکس خبري -احمدي‌نژاد : به ستکبران توصيه مي‌کنيم که آدم‌وار زندگي کنيد

ما به شیاطین و مستكبران نصیحت و توصیه می‌كنیم كه آدم‌وار زندگی كنید كه خدا اگر چند روزی با انسان‌ها با محبت رفتار كنید، به نفع شماست.


به گزارش نم ابه نقل از فارس، محمود احمدی‌‌نژاد رئیس جمهور ‌‌در جریان صدمین سفر استانی هیئت دولت ‌در جمع مردم گناباد با تبریک فرا‌رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: تمام خوبی‌ها، پرستش‌ها و انسانیت‌ها مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) است که همه را با نور خود هدایت کرد.

وی افزود: ملت ایران و مردم گناباد همواره در مسیر هدایت که از سوی حضرت فاطمه زهرا(س) مشخص شده است، حرکت کرده‌اند و انشاءالله عنایت حضرت زهرا(س) شامل حال ملت ایران و جامعه بشری شود.

رئیس جمهور ادامه داد:‌ ساختن ایران یک ماموریت جهانی و برعهده ملت ایران بوده و ممکن است برخی بگویند این حرف‌‌ها اغراق است اما این حرف یک حقیقت است.

وی گفت: در طول تاریخ آرمان ما همواره رسیدن به عدالت بوده است و پیامبران و انبیاء همواره انسان‌ها را به عدالت دعوت کردند اما در این میان برخی‌ها مسئولیت مهمتری را برعهده دارند.

وی افزود: خداوند متعال به برخی از ملت‌ها نعمات بیشتری را عنایت فرموده است. ما اگر تاریخ را مرور کنیم و آن را در نظر بیاوریم، می‌بینیم که ایران نسبت به سایر ملت‌ها در بسیاری از زمینه‌ها اگر نگوییم بی‌نظیر، کم‌نظیر است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یگانه‌پرستی ملت ایران و نقش ایران در ساختن تمدن بسیار پررنگ بوده است. ملت ایران همواره در تولید فرهنگ و تمدن خلاق بوده است.

احمدی‌نژاد گفت: سرزمین ایران همواره از عالمان و اندیشمندان و عناصر فرهنگی آکنده بوده است. ملت ایران در برخورد با طبیعت زیباترین برخورد را کرده و بهترین و زیباترین خلاقیت‌ها را به کار برده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به تاکید ملت ایران بر علم‌آموزی گفت: پدران و مادران ایرانی حاضرند از سلامت و درآمد خود بزنند و آن را برای علم‌آموزی مصرف کنند.

وی افزود: ما اگر سهم ملت ایران را از منطقه اسلامی برداریم، چیز قابل ذکری باقی نمی‌‌ماند که اینها همه نشانده ظرفیت ملت ایران است.

رئیس جمهور ادامه داد: در جنگ تحمیلی تمام دنیا علیه ملت ایران بسیج شده بود و یک ملت تنها و تحت رهبری امام راحل در مقابل همه آنها ایستاد و دست همه قدرت‌ها را از این سرزمین کوتاه کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام استعدادها در این سرزمین نهفته است، گفت:‌ از شمال تا جنوب و مرکز ایران معادل غنی و سرشار در اختیار ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران برای برپایی جامعه سعادتمند نقش بزرگی را برعهده دارد.

رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد:‌ چنین ملتی باید در بالاترین سطح و عالمانه و با ایمان به خدا زندگی کند، از این رو ایران باید ساخته شود.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: تمام ملت ایران اعم از کشاورز، کارگر و معلم باید دست به دست هم دهند و ایران را بسازند.

وی افزود:‌ ایران باید با تکیه بر اندیشه ایرانی و همچنین عشق به پیامبر و اهل بیت ساخته شود.

وی افزود: تمام دشمنی‌ها با ملت ایران به خاطر همین مساله است چراکه آنها می‌دانند اگر ملت ایران بتواند در مسیر سازندگی حرکت کند، اگر آنها تمام اجداد خود را از قبر بیرون بکشند و تمام شیاطین را در تمام ایران بسیج کنند، نمی‌توانند حریف ملت ایران شوند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما به شیاطین و مستکبران نصیحت و توصیه می‌کنیم که آدم‌وار زندگی کنید که خدا اگر چند روزی با انسان‌ها با محبت رفتار کنید، به نفع شماست.

وی در ادامه تصریح کرد: بدانید که با ملت ایران باید با منطق صحبت کنید و دست از گردن‌کشی‌های خود بردارید.

احمدی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های این استان اعم از منابع طبیعی، کشاورزی و همچنین معادل سنگ گفت: در مورد کشاورزی دو کار است که باید انجام شود که یکی بر عهده ما و دیگری بطور مشترک برعهده شما و ماست.

وی افزود:‌ برخی از کشاورزان در اینجا مشکل کمبود آب را مطرح می‌کنند که انشاءالله اگر لازم باشد ما از مازندران، خلیج فارس و تاجیکستان آب به خراسان خواهیم رساند.

رئیس جمهور با اشاره به تصویب بودجه ویژه برای بخش کشاورزی ادامه داد: ‌در سال گذشته نزدیک به 140 میلیارد تومان به کشاورزی استان اختصاص پیدا کرد و انشاءالله در جلسه هیات دولت این میزان دو برابر خواهد شد.

احمدی‌نژاد با اشاره به مزایای آبیاری قطره‌ای گفت: دولت 85 درصد از هزینه ایجاد آبیاری قطره‌ای را از طریق یارانه تامین خواهد کرد.

وی همچنین از اختصاص 3 هزار و 300 میلیارد تومان بودجه ویژه به بخش کشاورزی از طریق بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: انشاءالله سهم استان نیز طریق استانداری به کشاورزان خواهد رسید.

رئیس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد شهرستان گناباد اولین شهرستانی باشد که جشن ریشه‌کنی بیکاری در آن گرفته شود

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...