نسخه چاپی

كشتی‎گیرها یك اعدامی را نجات دادند

به همت افتخارآفرینان كشتی آزاد و فرنگی ایران، مردی از اعدام نجات یافت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در روزهای گذشته باز هم ایرانی‎ها و این بار از نوع کشتی‎گیر، حس انسان‎دوستانه خود را به رخ کشیدند و بانی تولد دوباره‎ای شدند.

مرگ ناخواسته‎ای سال‎های گذشته در کوهدشت لرستان به‎وقوع می‎پیوندد و خانواده مقتول مُصر به قصاص هستند و به هیچ وجه کوتاه نمی‎آیند تا اینکه پای چند کشتی‎گیر به وسط می‎آید و رضایت خانواده مقتول را می‎گیرند.

کوهدشت شهرستانی است که طالب نعمت‎پور قهرمان کشتی فرنگی جهان در آنجا چشم به دنیا گشوده و او بعد از اطلاع از این موضوع با بابک اسدی و غلام‎رضا محمدی از آزادکارهای نامی کشور و خرم‎آباد و حمید سوریان کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی به این شهرستان سفر می‎کنند و به نوعی رضایت خانواده مقتول را جلب می‎کنند.

در این بین هیچ نوع رسانه‎ای نیز در جریان این امر قرار نگرفت و این قهرمان‎ها نمی‎خواستند موضوع را رسانه‎ای ‎کنند تا اینکه خبرنگار ایسنا پس از اطلاع، با نعمت‎پور تماس می‎گیرد. فرنگی‎کار قهرمان دنیا در وزن ۸۴ کیلوگرم ابتدا نمی‎خواست درباره موضوع صحبت کند اما پس از پافشاری گفت: « یک بنده‌ی خدا مرتکب قتلی شده بود و تصمیم گرفتیم به همراه محمدی، اسدی و سوریان به دیدار خانواده مقتول برویم تا شاید رضایت بگیریم که خدا را شکر این مهم محقق شد.»

وی ادامه داد: «خانواده مقتول قصد قصاص داشتند اما برای قاتل شرایطی گذاشتند و از اعدام منصرف شدند. خیلی خوشحال هستیم که با لطف خداوند جلوی اعدام گرفته شد.»

با بخشش خانواده مقتول، نفسی که می‎رفت به بایگانی سپرده و بسته شود بازهم باز مانده و به امید فرداهای بهتر در پی جبران برمی‎آید.

۱۳۹۳/۲/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...