نسخه چاپی

نیكی كریمی: ساعت‌ ها كتاب می‌خوانم

نیكی كریمی كه علاقه بسیاری به مطالعه كتاب دارد خواندن كتاب را راهی برای آگاهی می‌داند و معتقد است باید مردم را به مطالعه علاقه‌مند كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر: نیکی کریمی که علاقه بسیاری به مطالعه کتاب دارد خواندن کتاب را راهی برای آگاهی می‌داند و معتقد است باید مردم را به مطالعه علاقه‌مند کرد.

نیکی کریمی درباره میزان مطالعه و علاقه‌اش به کتابخوانی گفت: وقت زیادی را به مطالعه اختصاص می دهم و کتابخانه‌ای بزرگ در خانه دارم که گاهی برای حمل و نقل‌اش با مشکل مواجه می شوم. البته من بارها تعدادی از کتاب‌هایم را به کسانی که نیاز دارند بخشیده‌ام.

وی افزود: دیشب دو کتاب خواندم که «در جستجوی فضاهای گمشده» به قلم داریوش شایگان آخرین آنها بود. علاقه زیادی به مطالعه دارم و وقت بسیاری را به مطالعه اختصاص می‌دهم.

کارگردان و بازیگر «سوت پایان» در پاسخ به این پرسش که چقدر به کتاب‌های آنلاین و روش‌های کتابخوانی اینترنتی علاقه دارد، گفت: من ترجیح می‌دهم کتاب چاپی بخوانم اما پیش آمده که متنی از یک کتاب را در فضای مجازی پیدا کرده و خوانده ام.

وی با اشاره به حضور مردم در نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: مردم به نمایشگاه کتاب می‌روند اما مسئله اصلی این جاست که برگزاری سالی یک بار نمایشگاه و یا اهدای کتاب به دیگران تنها راه فرهنگسازی نیست و باید اقدامات ریشه‌ای‌تری صورت گیرد تا این علاقه به صورت بنیادین ایجاد شود.

بازیگر «بوی پیراهن یوسف» در پایان خاطرنشان کرد: جامعه‌شناسان و روانشناسان باید راه‌حل‌هایی بیابند که مردم با علاقه مطالعه کنند و تیراژ کتاب‌ها بالاتر رود. باید مردم بدانند که از طریق کتاب است که می‌توانند آگاه شوند.

۱۳۹۳/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...