نسخه چاپی

استادی كه ازدواج را غیراخلاقی می‌داند! +عكس

تریبون فراهم كردن برای فتنه گران و اعتراض دانشجویان، سریال تكراری این روزهای دانشگاه ها شده است. سریالی كه چند سكانس آن از سوی وزارت علومی ها اجرا می شود كه هر بار با اعتراض دانشجویان مواجه می شود.

به گزارش نما به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اخیرا در دانشگاه های کشور، برخی افراد با سابقه ای مبهم و بعضا مسئله دار به دانشگاه ها برای سخنرانی دعوت می شود اما دانشجویان معتقدند که نباید فضای مقدس و آرام دانشگاه با حضور چنین افرادی از بین برود.

چندی پیش هادی خانیکی به همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی دعوت شد؛ مسئولان وزارت علوم اعلام کردند که آنها وی را به این همایش دعوت نکرده اند؛ این برنامه با اعتراض نشریات دانشجویی لغو شد؛ پس از آن دعوت نامه ای با امضای معاون وزیرعلوم منتشر شد که مصطفی ملکیان و تنی چند از افراد دیگر را به همایش رسمی وزارت علوم برای روز استاد دعوت میکرد؛ (اینجا) با اعتراض دانشجویان سخنرانی ملکیان در این مراسم لغو شد.

حالا خبر رسیده است که قرار است مصطفی ملکیان در دانشگاه اصفهان سخنرانی کند. اینبار گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه اصفهان در نظر دارد سه شنبه، 16 اردیبهشت جلسه سخنرانی با عنوان «اخلاق متجددانه» با حضور ملکیان در این دانشگاه برگزار کند.

مصطفی ملکیان، از تئوریسن های فکری اصلاحات، که پیش از این گاه و بی‌گاه در هر تریبونی، به غیرعقلانی بودن و حتی ضد عقلانی بودن دین، تعبدی بودن آن مبادرت کرده است و اسلام، پیامبر اعظم(ص) و قرآن را هدف ساختارشکنی و قداست‌زدایی قرار داده است.

دعوت از وی با عنوان سخنران اخلاق در حالی است که ملکیان به گفته خود به اگزیستانسیالیسم اعتقاد دارد و در جایی حتی ازدواج را غیراخلاقی می داند، حالا برای سخنرانی در همایشی اخلاقی دعوت میشود.



53654_708.jpg

مصطفي ملكيان در تجمع غيرقانوني 7 تير 88 فتنه گران در حوالي مسجد قبا


مسئولان وزارت علوم هربار به نوعی این دعوت ها را توجیه می کنند و می گویند نمی توانیم کسانی که اندیشه های متفاوت دارند را حذف کنیم، اما توضیحی نمی دهند که افکار مسموم در دانشگاه ها به خصوص از سوی کسانی که سابقه ساختار شکنی و مقابله با نظام را دارد، سرعت رشد علمی دانشگاه ها را مختل خواهد کرد و فضای آرام دانشگاه ها ملتهب می سازد.

۱۳۹۳/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...