نسخه چاپی

واكنش به پیشنهاد باهنر به حدادعادل

سخنگوی فراكسیون رهروان ولایت گفت: آقای محمدرضا باهنر هنوز به عضویت فراكسیون رهروان ولایت در نیامده‌اند.

رمضان شجاعی کیاسری نماینده منتخب دور نهم ساری در گفتگو با همشهری آنلاین با اشاره به انتشار مطلبی از سوی الیاس نادران در یکی از سایت‌های خبری درباره پیشنهاد نایب رئیسی مجلس نهم به غلامعلی حدادعادل اظهار داشت: آقای باهنر هنوز عضو فراکسیون رهوران ولایت نشده و همان طو ر که در اساسنامه اعلام شده ما با برنامه‌ها و اندیشه‌های نو و رعایت اعتدال و اجتناب از افراط و تفریط فعالیت‌های خود را آغاز کردیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه آقای باهنر مسئولیتی در فراکسیون رهروان ولایت ندارد تاکید کرد: ایشان از طرف فراکسیون وارد مذاکره با آقای نادران نشده است و آقای لاریجانی نیز به ایشان ماموریت نداده‌اند و موضوعات مطرح شده نظر شخصی آقای باهنر است.

وی با اشاره به نایب رئیسی محمدرضا باهنر در مجلس افزود: شاید باهنر خواسته بذل و بخششی بکند.

الیاس نادران در یادداشتی که جهان منتشر کرد گفته بود باهنر نایب رئیسی مجلس را به غلامعلی حدادعادل پیشنهاد کرده بوده است.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: فراکسون مسئولیتی 4ساله دارد که یکی از موضوعات جاری فعلی آن ورود به مساله انتخاب رئیس مجلس نهم است.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از 170 نفر رسما فرم عضویت فراکسیون رهروان ولایت را امضا کرده‌اند و به زودی فراکسیون بیانه‌های خود را اعلام می‌کند.

شجاعی کیاسری تاکید کرد: مواضع فراکسیون رهروان ولایت تا زمان انتخابات هیات رئیسه صرفا توسط اعضای هیات موسس، دبیر و سخنگوی هیات موسس اعلام خواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات رفاکسیون نیز گفت: در آینده نزدیک و قبل ار انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخابات هیات رئیسه فراکسیون برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...