نسخه چاپی

دستگیری زورگیر معتاد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری زورگیر معتاد و غیربومی كه با پرسه زنی در شهر سمنان با موتورسیكلت های سرقتی از بانوان سرقت می كرد، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سردار ˈمحمدرضا میرزاییˈ روز یکشنبه با اشاره به دریافت شکایت یک بانوی سمنانی مبنی بر اینکه فرد موتورسواری با تهدید، مبلغی وجه نقد از وی سرقت کرده است افزود: رسیدگی سریع به این موضوع در صدر ماموریت های تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از چندین روز تلاش مستمر ماموران آگاهی، متهم مورد نظر را شناسایی شد.

میرزایی افزود: ماموران پلیس آگاهی متهم را که جوانی اهل سیستان و بلوچستان و ساکن استان گلستان بود را در عملیاتی ضربتی در محل کار پدرش در حوالی سمنان دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که به مواد مخدر اعتیاد دارد با دیدن شواهد پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: در اسفندماه گذشته دو دستگاه موتورسیکلت سرقت کرده و در مکان های خلوت، عابران پیاده به ویژه بانوان را تهدید و اموال قیمتی، وجه نقد و گوشی تلفن همراه آنان را سرقت کرده است.

وی به کشف شش فقره سرقت به عنف و سرقت دو دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: انگیزه اصلی متهم تامین هزینه های مصرف مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان، دستگیری سریع مجرمان در این گونه جرایم را موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در معابر و خیابان ها، مراتب را بی درنگ به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...