نسخه چاپی

مربی جدید سپاهان 5 میلیارد می خواهد

وضعیت سرمربی سپاهان برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. اصفهانی‌ها با توجه به ناكامی فصل گذشته در همه جبهه ها از عملكرد زلاتكو كرانچار چندان راضی نیستند و قصد دارند با استخدام یك مربی بزرگ تر برای فصل آینده تیم خود را متحول كنند.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، گزینه اصفهانی ها برای فصل بعد یک نام جذاب و هیجان انگیز است؛ سنول گونش سرمربی نام آشنای ترکیه ای گزینه زردها محسوب می شود.

از اصفهان خبر رسیده که مسئولان تیم اصفهان با سنول گونش وارد مذاکره شدند تا فصل بعد تیم را به این مربی سرشناس بسپرند. با این حال پیشنهاد اولیه گونش خیلی زود مدیران سپاهان را وادار به عقب نشینی کرد و سبب شد تا مذاکرات در همان گام نخست به بن بست برسد.

ظاهرا مربی 62 ساله ترکیه ای در مذاکرات اولیه خود خواستار مبلغ 1.5 میلیون دلار برای یک فصل شده و تاکید کرده 3 دستیار نیز با خود خواهد آورد که هزینه آنها نیز باید جداگانه پرداخت شود و همین شروط سفت و سخت سبب شده تا مدیران سپاهان قید او را بزنند و سراغ گزینه های دیگری بروند که در میان آنها کرانچار نیز حضور دارد.

ظاهرا گزینه اصلی سپاهانی ها برانکو ایوانکوویچ بوده که به دلیل مشکلات مالیاتی از آن منصرف شدند. حالا که خبر حل این مشکل از فدراسیون فوتبال منتشر شده برانکو به نخستین گزینه برای نیمکت زردپوشان اصفهان تبدیل می شود.

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...