نسخه چاپی

علاقه كارگردانان ایرانی به بازیگران ترك!

عکس خبري -علاقه کارگردانان ايراني به بازيگران ترک!

فیلم سینمایی «موج كوتاه ردیف 444» به كارگردانی علیرضا امینی پاییز امسال در جزیره قشم جلوی دوربین می رود.

به گزارش نما به نقل از مهر: فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف 444» به کارگردانی علیرضا امینی پاییز امسال در جزیره قشم جلوی دوربین می رود.

علیرضا امینی کارگردان فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف 444» گفت: با توجه به اینکه داستان این فیلم سینمایی در جنوب و در جزیره قشم اتفاق می افتد، تصمیم گرفتیم تا زمان فیلمبرداری را به پاییز موکول کنیم تا هوا کمی خنک‌تر شود.

وی ادامه داد: به زودی «تولگان هان سایشمان» بازیگر اصلی این فیلم سینمایی از ترکیه به ایران می‌آید تا برای حضور در «موج کوتاه ردیف 444» آماده شود البته سایشمان تنها بازیگر ترکیه ای در این فیلم است و دیگر بازیگران همه ایرانی هستند.

«موج کوتاه ردیف 444» پاییز جلوی دوربین می‌رود

کارگردان فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» بیان کرد: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این فیلم سینمایی صحبت‌هایی شده است، اما با توجه به اینکه تاریخ فیلمبرداری به دلیل گرما جابه‌جا شده است هنوز قرارداد نهایی بسته نشده و به توافق نرسیده ایم.

امینی درباره اینکه حضور تولگان هان سایشمان در سینمای ایران هنوز مجوز ندارد، گفت: متاسفانه برخی از سینماگران شایعه‌پراکنی‌هایی می‌کنند که بیشتر آدم را متعجب می کند تا ناراحت. من از مدت ها قبل با این بازیگر ترکیه ای قرارداد بسته ام و هیچ مشکلی برای حضور او در سینمای ایران وجود ندارد. متاسفانه این اخبار را دوستانی بیان می کنند که خود تصمیم دارند از بازیگران خارجی در فیلم هایشان استفاده کنند، اما هنوز موفق به برقراری ارتباط با آنها نشده‌اند.

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...