نسخه چاپی

ردپای گاوچران ها در هواپیمای ناپدید شده مالزی

۲۰ تن از كاركنان شركت فناوری نظامی تگزاس آمریكا، حدود ۲.۵ تن باتری لیتیوم كه پیش تر گمان می رفت ۲۰۰ كیلوگرم باشد، همراه داشتند. همچنین ۴.۵ تن میوه استوایی، از اطلاعات تازه منتشر شده و سوال برانگیز از مسافران و محموله هواپیمای ناپدید شده مالزیایی است.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، گزارش اخیر مقامات مالزی درباره هواپیمای ناپدید شده «ام اچ 370»، پرسش های بی شماری را درباره وزن و نوع محموله هواپیمای مزبور سبب شده است.

این گزارش تصریح می کند، هواپیمای ناپدید شده حامل 4.5 تن میوه های استوایی و 2.5 تن باتری لیتیوم بوده است. این در حالی است که پیش از این، گمان می رفت محموله باتری ها حدود 200 کیلوگرم باشد.

مسئله تردیدبرانگیز، اعلام وزن واقعی باتری های لیتیوم است. اظهارات سخنگوی شرکت تولید کننده باتری ها به تردیدها در این باره می افزاید. وی با تاکید بر اینکه «محموله شامل باتری و برخی تولیدات دیگر بود» می گوید: تا زمانی که تحقیق ادامه دارد، فاش کردن اطلاعات دیگر ممکن نیست.»

برخی پایگاه های چینی هم نوشتند، 20 تن از مسافران این هواپیما، کارکنان شرکت فناوری سلاح واقع در ایالت تگزاس آمریکا بوده اند که شعبه هایی در چین و مالزی دارد. این گزارش ها حاکی است ممکن است ناپدید شدن هواپیما، با وجود این افراد ارتباط داشته باشد.

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...