نسخه چاپی

خط خوردن صادقیان، رحمتی و كریمی!/

كارلوس كی‌روش خیال همه را راحت كرد

اسامی ملی پوشان برای اردوی اتریش اعلام شد و كارلوس كروش خیال همه را راحت كرد كه نه رحمتی به اردوها بر می گردد و نه علی كریمی.

به گزارش نما به نقل از خبر، سایت رسمی فدراسیون فوتبال نام ۲۸ بازیکن مورد نظر کروش برای اردوی تیم ملی در اتریش را هم اعلام کرد و سرمربی باز نشان داد قرار نیست رحمتی و کریمی به اردوها برگردند. در لیست جدید کروش این ۲۸ بازیکن حاضر هستند:«سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی (پرسپولیس تهران)، رحمان احمدی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان اصفهان)، هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (استقلال تهران)، احمدآل نعمه (نفت تهران)، قاسم حدادی فر، محمدرضا خانزاده (ذوب آهن اصفهان)، کریم انصاریفرد (تراکتورسازی تبریز)، پژمان منتظری (ام صلال)، رضا قوچان نژاد (چارلتون)، سوشا مکانی، بختیار رحمانی (فولاد خوزستان)، جواد نکونام (الکویت)، علیرضا جهانبخش (نایخمن هلند)، اشکان دژاگه (فولهام)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، دانیال داوری (اینتراخت)، علیرضا حقیقی (اسپرتینگ پرتغال)، سردار آزمون (روبین کازان)

بازیکنانی که در حقیقت لیست نهایی بازیکنان تیم ملی را با جدایی ۴ نفر شان از اردو تشکیل خواهند داد. ۴ نفری که از همین حالا می توان پیش بینی کرد یک شان دروازه بان است ، دو دفاع و احتمالا یک مهاجم جوان لیگ برتری. این ترکیب یعنی سردار آزمون به جای علی کریمی فرصت جام جهانی را بدست می آورد و تیم ملی جوانتر از همیشه به بازی های جام جهانی می رود. کروش نشان داد بر مواضعش استوار مانده و به رغم همه فشارها از نظر او هیچ بازیکنی بزرگتر از تیم ملی نیست. کروش در این لیست جدید روی نام پیام صادقیان و محسن مسلمان هم خط قرمز کشیده تا شانس آنها هم برای رفتن به جام جهانی تقریبا منتفی شود.

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...