نسخه چاپی

وزیر ورزش و جوانان:

حوزه جوانان باید از ورزش تفكیك شود

در حالی كه پیش از این وزیر ورزش و جوانان اعتقادی به تفكیك دو حوزه ورزش و جوانان نداشت، در تازه ترین اظهارنظر خود در این زمینه گفت: ادغام حوزه جوانان و ورزش اقدام مناسبی نبود، چرا كه قرار گرفتن ورزش در كنار جوانان باعث شده كه حوزه جوانان در حاشیه قرار بگیرد.

محمود گودرزی در نخستین نشست شورای راهبردی امور جوانان که دوشنبه شب با حضور 20 تن از مسئولان و صاحبنظران این حوزه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: متاسفانه به موضوع جوانان در کشور ما در سال‌های گذشته و حتی اکنون به عنوان یک مقوله با اولویت بالا پرداخته نشده است. نگاه بخشی و مجزا باعث جلوگیری از همگرایی بین تمام نهادهای مربوط به حوزه جوانان شده و واگرایی در این زمینه به کاهش توانمندی‌ها منجر شده است.

وی در ادامه گفت: کم شدن توانمندی به طور مستقیم به جوانان آسیب می‌رساند. یکی از ویژگی‌های ورزش جذابیت آن است و همین امر موجب می‌شود مفاهیم کلیدی در حاشیه مطرح شود رسانه‌ها توجه زیادی به ورزش دارند و پرداختن به این مقوله نیز موجب انتقاد مدیران می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان اذعان کرد: در این شرایط ممکن است از حوزه جوانان غافل شویم و این نقد، پذیرفتنی است، بنابراین لازم است این حوزه را بازمهندسی و ساختار جدیدی را در نظر بگیریم و این کار جزو وظایف ملی ماست. البته مدیران گرایش به بزرگ کردن ساختار خود را دارند اما این رویکرد در وزارت ورزش و جوانان نباید وجود داشته باشد.

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...