نسخه چاپی

استفاده از نفربرهای دوزیست در سپاه

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه از استفاده از نفربرهای دوزیست در این نیرو خبر داد و گفت: تمام تجهیزات به‌كار گرفته شده در نیروی دریایی سپاه بومی‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، علیرضا تنگسیری ظهر امروز در همایش تفنگداران و تکاوران دریایی در نبرد آینده در مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) اهداف حمله آمریکا در سال 1991 را سه کشور افغانستان، عراق و ایران عنوان کرد و افزود: عدم موفقیت در عملیات افغانستان موجب عقب افتادن حمله به ایران شد.

وی، رهبری آگاه ایران را سبب عقب افتادن حمله آمریکا به ایران دانست و افزود: رزمایش‌های هدفمند توسط نیروهای مسلح موجب شده دشمن از حمله به ایران پشیمان شود.

تنگسیری نقش تفنگداران و تکاوران در جنگ آینده را بسیار مهم و کاربردی خواند و تصریح کرد: جنگ آینده در دریاست و آغاز نبرد با دشمن در دریا انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه آمریکا را دشمن اصلی ایران توصیف کرد و گفت: دشمن از رزمندگان ایران رعب و وحشت دارد.

وی با اشاره به مرزهای دریایی ایران در شمال و جنوب کشور، خاطرنشان کرد: حراست از این مناطق نیازمند جوانانی توانمند است تا بتوانند در این مناطق موفق عمل کنند.

تنگسیری نیروی انسانی را مهم‌ترین رکن در نیروهای مسلح معرفی می‌کرد و ابراز داشت: سازماندهی در جنگ آینده متمرکز است اما به کارگیری نیروها غیرمتمرکز صورت می‌گیرد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با تاکید بر تیزهوشی نیروهای مسلح، بیان داشت: صحنه‌های نبرد در تفنگداری و تکاوری در آینده سیال است.

وی خواستار ارتقای تکنیک‌های آموزش در نیروی دریایی سپاه شد و افزود: از فرصت‌ها باید استفاده کرد.

تنگسیری با بیان اینکه نیروها باید بتوانند در کمترین زمان در شرایط سخت آب و هوایی عمل کنند، یادآور شد: یک میلیون نفر مزدور از کشورهای مختلف در آمریکا وجود دارد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه شجاعت و شهامت در نیروهای مسلح را تاثیرگذار ذکر کرد و اذعان داشت: نقش معنویت و بصیرت در نیروهای مسلح بسیار موثر است.

وی بر دقت در انتخاب سلاح و تجهیزات برای استفاده تفنگداران و تکاوران تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان پدافندی باید تغییر یابد.

تنگسیری با اشاره به کاربردی شدن آموزش‌ها، تصریح کرد: آشنایی با عملیات پدافندی بسیار مهم است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه از استفاده از نفربرهای دوزیست در این نیرو خبر داد و گفت: تمام تجهیزات به‌کار گرفته شده در نیروی دریایی سپاه بومی‌سازی شده است.

وی، مجد و شرف یک فرمانده را در اشراف اطلاعاتی نامید و خاطرنشان کرد: جنگ آینده در دریا با نبرد روی زمین متفاوت است.

تنگسیری نقش تفنگداران در اسکورت کشتی‌های نفتی را حساس خواند و بیان داشت: تفنگداران در حراست از سکوها و مناطق حساس نقش موثری ایفا می‌کنند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...