نسخه چاپی

جزئیات دیدار جبهه اصلاح‌طلبان با عارف

رئیس كمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: پروژه‌ای كه در انتخابت 92 كلید خورد پروژه ناتمامی است كه استمرار آن در اسفند 94 رقم می‌خورد و اگر نتوانیم موفقیتی در انتخابات مجلس بدست آوریم نمی‌توانیم در دولت آینده پیروز میدان باشیم.

به گزارش نما، جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان از اولین جلسه جبهه اصلا‌ح‌طلبان با محمدرضا عارف خبر داد و گفت: این اولین جلسه اصلاح‌طلبان در سال جدید بود.

ایرانی با بیان اینکه جبهه اصلاح‌طلبان در این دیدار دغدغه‌های خود را با عارف مطرح کردند، افزود: حق‌شناس گلایه‌های مطرح شده در این جلسه را گلایه‌های پدر و فرزندی عنوان کرد.

دبیرکل حزب حزب فرزندان ایران ادامه داد: نگرانی این افراد برای آینده کشور امری طبیعی است و ما در سال قبل در چنین ایامی نگران کشور بودیم لذا مردم و نخبگان خواستار تغییر این وضعیت شدند.

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری امکانی برای حضور همه جانبه مردم فراهم کرد تا یک حماسه رقم بخورد،‌ گفت: حق‌شناس در این دیدار به تلاش تمامیت خواهان درسالهای گذشته برای ارائه تفسیر حداقلی از چهره اسلام اشاره کرد و گفت که با وجود آنکه رهبر معظم انقلاب ازنرمش قهرمانانه سخن گفته‌اند اما کنگره دلواپسیم برگزار می‌شود ‌که باید از آنان پرسید که در زمانی که کشور با اوضاع نابسامان اقتصادی روبرو شد، دلواپس نبودید؟

دبیرکل حزب فرزندان ایران همچنین به تشریح سخنان عارف پرداخت و خاطرنشان کرد: عارف در این دیدار ضمن تبریک ماه رجب و سال جدید، نکات ارزشمند و راهبردهای خود برای جبهه اصلاح طلبان را تشریح کرد.

ایرانی ادامه داد: عارف در سخنان خود به شکست دولت گذشته اشاره کرد و گفت که دولتی که در این 8سال اجازه انتقاد کردن را به دیگر جریانات نمی‌داد مجبور به عقب نشینی شد بنابراین باید سعی شود تا این موفقیت حفظ شود چرا که در طی 6ماه، فشارهای بسیاری از سوی مجلس به دولت وارد شده است که این در دولت‌های گذشته بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه زاویه گرفتن اصلاح‌طلبان از دولت به گفته عارف آرزوی رقیبان است، خاطرنشان کرد: پروژه‌ای که در انتخابت 92 کلید خورد پروژه ناتمامی است که استمرار آن در اسفند 94 رقم می‌خورد و اگر نتوانیم موفقیتی را در انتخابات مجلس بدست بیاوریم، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که در دولت آینده پیروز میدان هستیم بنابراین باید از دولت حمایت کنیم.

ایرانی تاکید کرد: نباید اعتماد مردم را به عنوان یک سرمایه اجتماعی از دست بدهیم و با وجود نگرانی‌ها هنوز مردم امید دارند.

دبیرکل حزب فرزندان ایران با بیان اینکه عارف متعقد است فضای دانشگاهی نسبت به دولت گذشته تغییر نکرده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا کشور را برای رسیدن به آرامش کمک کنیم که برای رسیدن به این هدف به انسجام جدی نیاز داریم که با همدلی می‌توانیم به موفقیت برسیم و من به آینده خوشبین هستم.

وی با بیان اینکه عارف بر انسجام و همدلی میان اعضا تاکید کرد،‌ ادامه داد: ‌ما نمایندگان مجلسی را می‌خواهیم که دغدغه مردم داشته باشند و به جای آنکه به دنبال انتخاب شدن خود در 4 سال آینده باشند، مشکلات مردم را حل کنند.

ایرانی خاطرنشان کرد: بنابراین باید راهبردهای خود را مشخص کنیم و از انتخابات 92 درس بگیریم و آن را مبنا قرار دهیم چرا که اصلاح‌طلبی یک فرد نیست بلکه یک جریان است بنابراین به جای سهم خواهی باید شرایط کاندیداتوری را برای افراد مشخص کنیم چراکه تایید صلاحیت‌ها سخت‌ترین مرحله است.

دبیرکل حزب فرزندان ایران با بیان اینکه بنیاد امید ایرانیان عارف یک اتاق فکر برای تفکرات همه اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: عارف این مکان را پایگاهی برای همه جوانان می‌داند که حفظ سرمایه اجتماعی از اهداف آن است.

وی تاکید کرد: بنابراین این نهاد کار حزبی و سیاسی انجام نمی‌دهد و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم یک گام در جهت اصلاح‌ برداریم.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...