نسخه چاپی

"با گشت ارشاد حرمت خواهران محفوظ تر است"

گشت ارشاد بهترین روش برای پدافند ناهنجاری های فرهنگی است. با گشت ارشاد حرمت خواهران محفوظ تر است. اینهایی كه با گشت ارشاد مخالفند با اصل پدافند فرهنگی مخالفند و اساسا با ارتقاع فرهنگی مخالفند و معتقد به اصل فرهنگ نیستند چون نمی شود بگوییم ما درمان میخواهیم ولی بهداشت نه.

آیت الله علم الهدی در حاشیه ی مراسم کلنگ زنی مسجد امام حسین(ع)در باره راهپیمایی گشت ارشاد و نظر ایشان بیان داشتند: مسائل فرهنگی اصولا دو بخش دارد اول ناهنجاری های فرهنگی و دوم توسعه ی فرهنگی، ما این را باید بدانیم که ما نمی توانیم در جهت توسعه ی فرهنگ اقدام کنیم قبل از اینکه در برابر ناهنجاری ها پدافند داشته باشیم. پدافند فرهنگی مقدم بر توسعه فرهنگی است.

ایشان در ادامه افزودند: گشت ارشاد بهترین روش برای پدافند ناهنجاری های فرهنگی است. با گشت ارشاد حرمت خواهران محفوظ تر است و تذکر گشت ارشاد بهترین راهکار پدافند فرهنگی است. اینهایی که با گشت ارشاد مخالفند با اصل پدافند فرهنگی مخالفند و اساسا با ارتقاع فرهنگی مخالفند و معتقد به اصل فرهنگ نیستند چون نمی شود بگوییم ما درمان میخواهیم ولی بهداشت نه.

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: کسی که معتقد به فرهنگ است نمی تواند پدافند فرهنگی را انکار کند، این افراد با بیان این حرف ها دنبال بهانه می گردند یک فضای باز آزاد میخواهند مانند مرتع چراگاه حیوانات و انسان را با جانور یکی می دانند و فرهنگ نمی خواهند. والا توسعه فرهنگی بدون پدافند در مقابل ناهنجاری های فرهنگی ممکن نیست.

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...