نسخه چاپی

صحبت‌های متفاوت زیدان از خانواده‌اش

دستیار فرانسوی سرمربی رئال مادرید صحبت‌های متفاوتی را درباره خانواده‌اش با حامی مالی این باشگاه مطرح كرد.

زین‌الدین زیدان در گفت‌و‌گویی با شرکت اتومبیل سازی آئودی، یکی از اسپانسرهای رسمی رئال مادرید اظهار داشت: دوست داشتم از بودن در کنار خانواده و پسرهایم لذت ببرم زیرا 16 تا 18 سال فوتبال تنها دغدغه من بود. وقتی بازنشسته شدم، روی خانواده‌ام تمرکز کردم. اکنون می‌خواهم دوباره بیشتر در فوتبال وارد شوم و نشان دهم که برای مربی شدن چه توانایی‌هایی دارم.

به گزارش فارس, وی ادامه داد: وقتی بازیکن باشید، مسابقه می‌دهید و به خانه می‌روید. مربیگری متفاوت است. مسئولیت 23 تا 25 بازیکن بر عهده شما خواهد بود. این نقش متفاوتی است که من از آن لذت می‌برم اما زمانی که مسابقه آغاز می‌شود، این بازیکنان هستند که تفاوت را ایجاد می‌کنند.

زیدان خاطرنشان کرد: همسر و چهار پسرم مهم‌ترین چیزها در زندگی من هستند. اکنون 25 سال است که در کنار همسرم زندگی می‌کنم و او فوق‌العاده است. والدین من ارزش‌های مهمی را درون من نهادینه کردند و می‌خواهم من هم با فرزندانم همین کار را بکنم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم حداقل یکی از چهار پسرم به کار دیگری جز فوتبال مشغول شود. دو پسر بزرگترم هر روز تمرین می‌کنند. آنها از سن 8 تا 10 سالگی بدون وقفه فوتبال بازی کردند و این همه کاری بود که دوست داشتند، انجام دهند اما از همه مهم‌تر این است که آنها بچه‌های خوبی هستند.

دستیار آنچلوتی در رئال مادرید گفت: فشار داشتن یک پدر مشهور برای آنها سخت بوده است؛ هرچند با گذشت زمان کمی بهتر شده است اما نام خانوادگی آنها همه چیز را نشان می‌دهد. به آنها گفتم که چیزی که از همه مهم‌تر است این است که با احترام با مردم رفتار کنند.

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...