نسخه چاپی

فتنه‌گران به‌دنبال حضور دوباره در دانشگاه!

جمعی از اعضای شورای مركزی دفتر تحكیم وحدت در سال‌های دهه شصت و هفتاد با سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق دیدار و گفت‌وگو كردند.

جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در سال‌های دهه شصت و هفتاد با سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار، فعالان سابق دفتر تحکیم وحدت از سیدمحمد خاتمی خواستند که همچون گذشته نقش محوری در هماهنگی و فصل‌الخطاب بودن میان اصلاح‌طلبان را بر عهده داشته باشد و اجازه ندهد شیرینی پیروزی انتخابات خرداد 92 که آن را حاصل مدیریت و احساس مسئولیت وی و هاشمی رفسنجانی دانسته‌اند، در انتخابات آتی مجلس و خبرگان با شکست از بین برود و کام مردم و اصلاح‌طلبان را تلخ کند! همچنین در این دیدار، اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت از سیدمحمد خاتمی دعوت کردند که در دانشگاه‌ها و میان دانشجویان و دانشگاهیان حضور پیدا کند و ارتباط رودررو و مستقیم با جنبش دانشجویی را همچون گذشته در دستور کار خود قرار دهد.

در حالی که فتنه‌گران سعی دارند پای خاتمی را به دانشگاه‌ها باز کنند، سیدسجاد موسوی، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به اینکه حضور سران و اصحاب فتنه در دانشگاه‌ها یکی از مسائل مطرح شده در جلسه این تشکل با حراست وزارت علوم بوده، تصریح کرد: «ما اعتراض خود را در رابطه با ورود سران فتنه به دانشگاه‌ها و همچنین حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی اعلام کردیم و یک هشدار جدی دادیم که این، آخرین ‌باری خواهد بود که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و ما دیگر اجازه حضور خاتمی و امثال وی را به دانشگاه‌ها نمی‌دهیم و آن‌ها نباید احساس کنند می‌توانند دانشگاه را جولانگاه حرکات سیاسی خودشان کنند.»

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...