نسخه چاپی

استقبال از ۴ اثر جدید آیت‌الله مصباح در نمایشگاه

چهار عنوان كتاب جدید آیت الله مصباح یزدی با عناوین «سیمای سرافرازان»، ‌«راه و راهنماشناسی»، «رساترین دادخواهی و روشنگری» و «رابطه علم و دین» در نمایشگاه كتاب تهران با استقبال زیاد بازدیدكنندگان مواجه شد.

به گزارش نما محمد روحانی مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ضمن بیان این مطلب به فارس گفت: انتشارات این مؤسسه بالغ بر 600 کتاب از 850 عنوان اثر خود را امسال در نمایشگاه کتاب عرضه کرده است.

وی مهمترین کتاب‌های چاپ اولی و پر استقبال امسال را آثار علامه مصباح یزدی به شمار آورد و گفت: کتاب «راه و راهنماشناسی» ایشان اثر درسی است و «رساترین دادخواهی و روشنگری» شرح خطبه فدکیه که جلد دوم آن جدید است.

روحانی گفت: کتاب‌های «نقش علم در تفسیر قرآن کریم»، «چیستی حق»، «شریعت رویا»، «قبسات الیقین» و «نقد و بررسی آراء کلامی شیخیه کرمان» ، «دین و عقلانیت ارتباطی»، «انقلاب اسلامی ایران» ، «الوهیت در مسیحیت»، «مبانی و سازوکار حکومت در انقلاب اسلامی» و «وضعیت شیعیان عراق در عصر صادقین» کتاب‌های جدید این انتشارات هستند.

وی دیگر آثار پر استقبال امسال غرفه مؤسسه امام خمینی(ره) را آموزش عقاید علامه مصباح یزدی برشمرد و ادامه داد: بالغ بر 300 دوره آن به فروش رفته، همچنین کتاب «مقتل جامعه سیدالشهدا» زیر نظر حجت‌الاسلام پیشوایی منتشر شده است از جمله آثار پرطرفدار این غرفه است.

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...