نسخه چاپی

توزیع رایگان كتاب «هوگوچاوز» در نمایشگاه كتاب

«كتاب آبی» از سوی سفارت جمهوری بولیواری ونزوئلا در جمهوری اسلامی ایران منتشر شده كه دارای عناوینی نظیر «اندیشه‌ها»، «درختی با سه ریشه»، «طرح ملی سیمون بولیوار» و «نظام ایدئولوژیك (ا.ب.ر)» است.

کتاب «کتاب آبی» نوشته هوگوچاوز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت رایگان در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

به گزارش فارس در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،«کتاب آبی» نوشته هوگوچاوز فریاس با مقدمه نیکلاس مادورو موروس و با ترجمه «سعید متین» در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «کتاب آبی»، کتاب رهنمودها و پیش‌بینی‌ها و ریشه آغازین «طرح بولیواری» است که در ونزوئلا در حال اجراست. هر هم‌وطن ونزوئلایی باید این کتاب را که در آن آینده قرن بیست و یکم کشورمان طرح‌ریزی می‌شود، بشناسد.

«کتاب آبی» فرمانده هوگو چاوز تولد جنبش نیرومند ملتی را رقم می‌زند که امروزه نیز با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد. یعنی جنبش نیرومند انقلاب بولیواری و طرح ملی سیمون بولیوار.

توزیع رایگان کتاب «هوگوچاوز» در نمایشگاه کتاب

«کتاب آبی» از سوی سفارت جمهوری بولیواری ونزوئلا در جمهوری اسلامی ایران منتشر شده که دارای عناوینی نظیر «اندیشه‌ها»، «درختی با سه ریشه»، «طرح ملی سیمون بولیوار» و «نظام ایدئولوژیک (ا.ب.ر)» است.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از 10 لغایت 20 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

۱۳۹۳/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...