نسخه چاپی

تقدیر سرلشكر فیروزآبادی از احمدی‌نژاد

عکس خبري -تقدير سرلشکر فيروزآبادي از احمدي‌نژاد

رئیس ستادكل نیورهای مسلح گفت: سفرهای استانی معجزه انقلاب اسلامی و معجزه رهبری است و ما باید از جناب آقای دكتر احمدی‌نژاد و همكاران ایشان سپاسگزار باشیم كه چنین حركت راهبردی بزرگی را ارائه كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیورهای مسلح در دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا کوثر اعطایی خداوند تعالی به رسول اکرم (ص) و تولد حضرت امام خمینی (ره)،‌ در ارتباط با دو راهبرد امروز در ایران و کشورهای اسلامی به یکصدمین سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: در این سفرها، مسئولان به خدمت مردم در استان‌ها وشهرستان‌ها می‌روند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی می‌کنند، حرف‌هایشان را گوش می‌دهند و تصمیم می‌گیرند، در این یکصد سفر، حدود 20 هزار مصوبه هیات وزیران صادر می‌شود و اغلب آن‌ها با پیگیری مجدانه به اجرا در می‌آید.

وی افزود: به نظر من این معجزه انقلاب اسلامی و معجزه رهبری است و ما باید از جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد و همکاران ایشان سپاسگزار باشیم که چنین حرکت راهبردی بزرگی را در دوران ریاست جمهوری ارائه کردند و حقیقتا این یک الگوی عملی است از اخلاق عملی مدیریتی برخاسته از مکتب علی‌ابن ابی‌طالب (ع) که عملا در جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسید و بر فراز آمد واین معجزه‌ عظیم را به محضر مبارک رهبر عزیز و ملت بزرگوار ایران تبریک عرض می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به مساله بیداری اسلامی اشاره و تصریح کرد: در مسیر بیداری اسلامی که ملت‌های مسلمان در سراسر سرزمین‌های اسلامی حرکت انقلابی خودشان را برای بازگشت به اسلام، آزادی و استقلال از مستکبرین و دیکتاتورها آغاز کرده‌اند، یک مقاومتی هم توسط استکبار هم توسط دیکتاتورها وجود دارد.

فیروزآبادی در ادامه افزود: در این بین حرکت راهبردی رئیس‌جمهور سوریه، یک درس آموزنده برای کشورهای منطقه است که هنوز دیکتاتوری در آن‌ها تداوم دارد.

فیروزآبادی تاکید کرد: آقای بشار اسد صدای مردم خود را شنید، صدای بیداری اسلامی را شنید، از مصر، تونس، لیبی و یمن عبرت گرفت و اراده کرد که آنچه را که مردم می‌خواهند به آن‌ها بدهد و خودش در داخل کشورش به مردم کمک کند که به حکومت دلخواه خودشان برسند. این بود که قانون اساسی جدیدی را با کمک ملت طراحی کرد. مردم سوریه به این قانون اساسی جدید رای دادند. بر اساس قانون اساسی جدید، انتخابات آزاد برگزار کرد و اکثریت مردم سوریه در انتخابات شرکت کردند و حقیقتا بایستی این موفقیت را به آقای بشار اسد و هم ملت سوریه تبریک بگوییم که کار بسیار بزرگ، دشوار و سنگینی را انجام دادند.

وی در پایان اظهار داشت: امروز سوریه الگوی کشورهای اسلامی است و دیکتاتورها به جای اینکه از این الگو استفاده کنند و درس بگیرند متاسفانه به حمایت از تروریزم پرداختند و تعداد زیادی را بعد از انتخابات شهید کردند و خوشبختانه این باعث شد که گوش بسته شورای امنیت باز شود و تروریزم در سوریه را محکوم کند و مردم سوریه خوب فهمیدند که آن‌هایی که دم از دوستی با مردم سوریه می‌زنند دروغگو و دشمن مردم سوریه هستند و این را از زبان خود مردم سوریه طی این چند روز بعد از انفجارات عظیم شنیدیم.

۱۳۹۱/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...