نسخه چاپی

دلخوری مجدد كی روش به خاطر كفاشیان و آل اشپورت!

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، کارلوس کی روش در اردوی آفریقای جنوبی بود که از لباس‌های تیم‌ملی انتقاد کرد و معتقد بود این لباس‌ها آنقدر بی‌کیفیت است که نمی‌شود در مورد آن صحبت خاصی انجام داد. این انتقاد سرمربی تیم‌ملی سبب شد تا بازیکنان ملی‌پوش هم یکی پس از دیگری به انتقاد از لباس تیم‌ملی بپردازند. ملی‌پوشان معتقد بودند که این لباس‌ها پس از یک بار شستن آب رفته است و مشخص نیست که چطور با این لباس‌ها در جام‌جهانی باید به میدان بروند.

اما این انتقادها دلخوری کفاشیان را در پی داشت به شکلی که دیروز طی جلسه‌ای با سرمربی تیم‌ملی از او انتقاد کرد و به این موضوع اشاره داشت که نباید در مورد مسائلی که در حیطه وظایف او نیست حرف بزند. این انتقاد رئیس فدراسیون به شکلی بود که به کی‌روش برخورد و سرمربی تیم‌ملی پس از پایان این نشست فدراسیون فوتبال را با دلخوری ترک کرد و حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشد.

کفاشیان پس از این جلسه در مورد انتقادهای کی‌روش به خبرنگاران گفت:

هدف فدراسیون رساندن تیم‌ملی به شرایط مطلوب و فراهم کردن تمام امکانات است تا بتواند در جام‌جهانی و جام ملت‌ها نتایج خوبی کسب کند اما به کی‌روش تذکر دادم که دیگر چنین مسائل کوچکی رسانه‌ای نشود و اگر هم مشکلی هست فدراسیون موظف است آن را حل کند.

اما در هر صورت با وجود اینکه کفاشیان اعتقاد داشت که کی‌روش تذکر او را پذیرفته است، اما دلخوری سرمربی تیم‌ملی پس از این جلسه چیز دیگری را ثابت می‌کرد و باید منتظر ماند و دید چه واکنشی به این مسائل دارد..

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...