نسخه چاپی

سخنان جالب سلحشور درباره هیئت‌ها

حاج مهدی سلحشور در هیات شریكة الحسین استان مركزی سخنانی را در خصوص انحراف هیات های مذهبی و تلاش آمریكا و انگلیس برای ضربه زدن به پرچم سید الشهدا(ع) بیان كرد.

حاج مهدی سلحشور قبل از شروع روضه خود در هیئت شریکه الحسین(ع) استان مرکزی سخنان جالبی درباره هیئت‌ها و وظایف هیئتی‌ها و... مطرح کرد و گفت:برای بعضی از ماها جوری جا انداخته اند که اگر گریه کردی برای امام حسین همین بس است، در مقامات بالای بهشت در کنار امام حسین خواهیم بود، نه این نیست بخدا.

متن سخنان حاج مهدی سلحشور را بخوانید؛

*باید در امتداد تاریخ لبیک گوی ندای امام حسین باشیم، اگرفکر کردیم عاشورا برای 1400سال پیش بود و تمام شد، اشتباه کرده ایم، کل یوم عاشورا و کل ارضا کربلا، اباعبدالله هنوز می گوید "هل من ناصر ینصرنی"، اما ما نمی شنویم، مرحوم قوچانی در سیاحت شرق می گوید: در کربلا بودم گوش دلم شنوا شد و چیز ی هایی می شنیدم که هیچ کسی نمی شنید، دیدم صدای زنگ حرم امام حسین بلند شد و صدا آمد هل من ناصرا ینصرنی...به لحظه نکشید صدای زنگ حرم حضرت ابوالفضل بلند شد و گفت: لبیک...

*اگر فقط برای امام حسین علیه السلام گوشه نشین باشیم نمی خرند، وقتی حضرت زینب سلام الله علیها وارد بازار کوفه شد و شروع به خطبه خوانی کرد تمامی مستمعین به سر و صورت می زدند و اشک می ریختند حضرت زینب چه عکس العملی نشان داد؟ بی بی فرمود: حسین(ع) را کشتند شما نگاه کردید؟ حسین یاری میخواست حالا شما ایستاده اید گریه می کنید؟ تا قیامت انشالله چشمانتان گریان باشد.

*برای بعضی از ماها جوری جا انداخته اند که اگر گریه کردی برای امام حسین همین بس است، در مقامات بالای بهشت در کنار امام حسین خواهیم بود، نه این نیست بخدا.

*حضرت زهرا سلام الله علیها در محضر پدرش نشسته بود، پیامبر فرمود: فاطمه جان قیامت روی من حساب نکن! هرکسی عمل خودش را داراست، اینکه من سینه زن هستم و من گریه کن هستم و این حرف ها نیست ارباب از تو عمل میخواهد.

*به روح سیدالشهدا که سی سال است دارم در خانه اش پارس میکنم، به والله العلی العظیم دارد با واسطه پول خرج می کند در هیئت ها انگلیس خبیث، که پدر نامشروع وهابیت ملعون است، به این منبر امام حسین قسم حتی خبرش را دارم که به چه واسطه هایی این پول از کازینو دارهای انگلیسی به دست اینها می رسد، به نفر آخر هم که میگویی دست به روی قرآن می گذارد که این حرف ها چیست؟

*میلیاردی خرج می کنند در هیات که من و تو روح حسینی نداشته باشیم، فقط گریه کنیم و سینه بزنیم، به تو چه ربطی دارد ظالم و مظلوم کسیت؟ حق چه کسی است؟ استکبار دیگر چیست؟ میخواهند این تفکر را جا بیاندازند.

*کسی به ما می گفت چرا اینقدر از شهدا میخوانید؟ گفتم برای این نوجوان پای منبر میخواهم یک مصداق عینی نشان دهم، بعضی ها دم از امام حسین می زنند ولی در شبکه های ماهواره ای آنها یک کلام از سوریه نمی گویند، موضع گیری نمی کنند! شهدا حرف زدند و گفتند حسینی هستیم و عمل کردند، چیزی که دیدم را میگویم، کمتر از تعداد انگشتان دو دست بودند ولی از سرشب تا صبح مقابل یک گردان تکاور عراقی ایستادند، 9 نفر بودند همه 16یا 17 سال بودند غیر از فرمانده تیپ که 22ساله بود ما بقی همه کمتر از 20 سال داشتند.

*یاد شهدا میکنیم که اگر نرفته بودند ما الان کنار ناموس مان نبودیم، الان این هیئت ها نبود که من و تو به سر و سینه بزنیم، اگر کشورهایی مثل مصر و.. شکسته شدند دلیلش این است که رهبر و بزرگ ندارند.

*در کلاس درس مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی یک نفر حرف مفتی زده بود، ایشان فرمودند: دهانت را ببند اگر آقا روح الله نبود امروز من و تو نمی توانستیم این حرکت را راه بیندازیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...