نسخه چاپی

اعلام رقم سبد هزینه خانوار كارگری

مشاور كانون عالی شوراهای اسلامی كار كشور از اعلام رقم سبد هزینه یك خانوار كارگری تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در صورتی كه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بار اضافی به كارگران تحمیل كند، سبد كالای حمایتی باید به كارگران داده شود.

علی خدایی اظهار کرد: بر اساس اعلام وزیر کار سبد کالای دولت که به بسته امنیت غذایی تغییر نام پیدا کرده بین افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) توزیع خواهد شد البته به طور رسمی حذف نام کارگران از لیست دریافت سبد کالای دوم اعلام نشده ولی درخواست ما این بوده که در صورتی که اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بار اضافی را به کارگران تحمیل کند، این سبد حتما به کارگران اختصاص داده شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هم اکنون کمیته دستمزد کانون در استان تهران فعال است و درنظر دارد تا بر اساس همان سبد هزینه‌ای که در انتهای سال گذشته به عنوان سبد هزینه یک خانوار کارگری محاسبه کرده بود برای سال 93 نیز اقدام کند.

به گفته خدایی، کمیته مزد کانون شورای اسلامی کار استان تهران در حال بررسی میدانی و آنالیز قیمتها است و تا پایان اردیبهشت ماه میزان سبد هزینه را اعلام خواهد کرد.

عضو هیات مدیره کانون شورای اسلامی کار استان تهران در عین حال درباره ارسال دعوتنامه‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی گفت: در حد خبر شنیده‌ایم که قرار است کار ثبت نام و توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی و فصلی آغاز شود ولی هنوز به طور جدی انجام نشده و به احتمال زیاد زمان می‌برد.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...