نسخه چاپی

عابدینی آدمی نیست كه مقابل مشكلات فنی ساكت بماند

شاهرودی: كریمی برای محبوب ماندن باید از فوتبال خداحافظی كند

عکس خبري -شاهرودي: کريمي براي محبوب ماندن بايد از فوتبال خداحافظي کند

بازیكن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی كریمی اگر می‌‌خواهد محبوب باقی بماند باید از فوتبال خداحافظی كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب اقدام به تشکیل کمیته فنی کردند، کمیته‌ای که برخی معتقدند تشکیل آن می‌تواند حاشیه‌هایی را برای پرسپولیس در فصل جاری به وجود بیاورد.

رضا شاهرودی، کاپیتان پیشین سرخپوشان هم چنین نظری دارد و تاکید می‌‌کند که اگر قبل از شروع لیگ نحوه رابطه اعضای کمیته فنی با سرمربی مشخص نشود حاشیه‌هایی به وجود خواهد آمد. او در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: نظرتان در مورد تشکیل کمیته فنی باشگاه پرسپولیس چیست؟

در مجموع بودن کمیته فنی خوب است ولی نکته مهم این است که آیا اعضای کمیته می‌‌توانند حرف‌شان را بزنند یا خیر. اگر نتوانند حرف بزنند و نظر بدهند، کمیته فنی یعنی کشک ولی اگر غیر از این باشد باید گفت که بودن کمیته فنی اتفاق مثبتی است. به هر حال این کمیته باید نقاط ضعف و قوت تیم را مورد بررسی قرار دهد.

تسنیم: فکر می‌کنید علی دایی موافق تشکیل این کمیته بوده است؟

من بعید می‌‌دانم دایی دید مثبتی به کمیته فنی داشته باشد ولی نکته مهم این است که مدیرعامل باشگاه باید نحوه ارتباط اعضای کمیته فنی با سرمربی را مشخص کند در غیر اینصورت پرسپولیس دچار حاشیه خواهد شد. امیر عابدینی یک آدم فوتبالی است که من با او کار کرده‌ام، اگر مشکل فنی وجود داشته باشد عابدینی قطعاً حرفش را می‌‌زند و آدمی نیست که مقابل مشکلات فنی ساکت باشد. مطمئناً این کمیته بی‌جهت تشکیل نشده است و اعضای آن مطمئناً مسائل فنی را به طور دقیق زیرنظر خواهند گرفت.

تسنیم: حضور عابدینی در پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

عابدینی سابقه روشنی در پرسپولیس دارد و این تیم در زمان مدیریت او قدرت اصلی فوتبال ایران بود. کاش عابدینی به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌‌شد.

تسنیم: برخی از هواداران پرسپولیس دوست دارند علی کریمی به این تیم برگردد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

جدا از علی کریمی بقیه پیشکسوتان پرسپولیس هم برای این تیم زحمت کشیده‌اند. وقتی چند نفر جلوی باشگاه جمع می‌‌شوند و خواهان جذب کریمی هستند، دلیل نمی‌‌شود که باشگاه و سرمربی را تحت فشار بگذاریم. اگر اینطور است من هم ۵۰ نفر را جلوی باشگاه بفرستم تا بگویند شاهرودی را مربی پرسپولیس کنید! من معتقدم نباید کریمی را به دایی تحمیل کرد و این سرمربی است که در مورد انتخاب بازیکن نظر می‌دهد. کریمی سال گذشته هم اشتباه کرد که به تراکتورسازی رفت. او اگر می‌‌خواهد محبوب باقی بماند باید از فوتبال خداحافظی کند. البته این نظر شخصی من است و در نهایت این علی است که تصمیم می‌گیرد.

تسنیم: اینکه پیام صادقیان از تیم ملی خط خورد شما را متعجب نکرد؟

به هر حال این تصمیم سرمربی تیم ملی‌ بوده و کی‌روش احساس کرده که در پست صادقیان به اندازه کافی بازیکن دارد. من معتقدم پیام چیزی را از دست نداده و باید روحیه‌اش را حفظ کند. او در آینده می‌تواند بازیکن ثابت تیم ملی‌ ایران باشد.

تسنیم: می‌گویند پرسپولیس در سمت چپ حاج صفی یا مهرداد جماعتی را می‌‌خواهد. نظر شما درباره این دو بازیکن چیست؟

من معتقدم هر دوی آنها از خوب‌های فوتبال ایران هستند. پرسپولیس می‌‌تواند از پولادی در دفاع چپ و از حاج صفی در کارهای تهاجمی استفاده کند. مطمئناً اگر جماعتی هم اضافه شود یک رقابت فشرده به وجود خواهد آمد.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...