نسخه چاپی

حجت‌الاسلام نبویان: چرا دلواپسیم؟

به گزارش نما به نقل از کمیته صیانت از منافع ایران، پس از برگزاری همایش بزرگ «دلواپسیم»، موج تازه ای از سخنرانی های تبینی و روشنگرانه در مورد توافق ضعیف ژنو آغاز گشت. در همین راستا، شب گذشته حجت الاسلام نبویان با عنوان «چرا دلواپسیم» در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق به ایراد سخنرانی پرداخت.


نشست سیاسی “چرا دلواپسیم؟” با موضوع نقد توافقنامه ژنو شب دوشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکترنبویان در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

سیدمحمود نبویان در این نشست که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد، با تبیین مواضع انقلاب اسلامی ایران در برابر آمریکا و غرب گفت: انقلاب اسلامی ایران معادلات آنها را به‌هم زد. ما یک شاه داشتیم و بیرونش کردیم، این را مردم خواستند، به آمریکا چه ربطی دارد؟ اصلا مشکل ما چیست که آمریکا دارایی های ما را بلوکه می کند؟

وی با اشاره به این تصور که تکنولوژی باید انحصارا در اختیار آنها باشد، علت اصلی دشمنی آنها را از منظر قرآن چنین بیان کرد: مشرکان هیچ گاه از شما راضی نمی شوند تا اینکه از آیین آنها پیروی کنید.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد ما باید بدانیم که با چه کسانی مواجه هستیم و پرسید: حال که مذاکره می‌کنیم، چرا تحقیر می شویم؛ در حالیکه سال قبل جرات تحقیر کردن نداشتند!

ایشان همچنین با انتقاد از سخنان متفاوت برخی سیاستمداران داخلی در برابر مواضع رهبری، ابراز کرد: روحیه آنان با روحیه امام و رهبر انقلاب منافات دارد.

حجت‌الاسلام با طرح این پرسش که «چرا برای حل مشکل خودمان می خواهیم برویم سراغ کسی که ما را تحریم کرده است؟» خاطرنشان کرد: واضح است که او این کار را نخواهد کرد.

گفتنی است وی در پایان با انتقاد از صادق نبودن دولت در ارائه گزارش توافقات ژنو، به سوالات شفاهی دانشجویان پاسخ داد.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...