نسخه چاپی

اعتراض‌دانشجویان‌به‌حضورمشاورهاشمی‌دردزفول

دانشجویان در حالی تصاویری از عكس امام و رهبری و برگه هایی دستنویسی به همراه داشتند كه شعار “مرگ بر فتنه گر”، “حامی فتنه حیا كن، دانشگاه رو رها كن”، ” مرگ بر ضدولایت فقیه” سر می دادند

همـزمان با روز معـلم و بیسـت و هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد واحد دزفول، مراسمی در سالن شیخ انصاری این دانـشگاه در حالی با حضـور غلامـعلی رجایی، معاون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت و مشاور هاشـمی برگزار گردید که این مراسـم دارای حواشی بسیاری بود و دانشجویان از وی با شعار "مرگ بر فتنه گر” استقـبال کردند.

به گزارش جوان انقلابی، در حالی طبق مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد، این مراسم عمومی و برای حضور دانشجویان آزاد اعلام شده بود و در خوابگاه های دانشجویی تبلیغات این مراسم برای حضور دانشجویان نصب شده بود که در اقدامی سؤال برانگیز از صبح مراسم، حضور دانشجویان به ساختمان شیخ انصاری محل برگزاری این آئین، ممنوع و این نشست از حالت عمومی به خصوصی تبدیل و جلسه با حضور اساتید و کارکنان خاص برگزار شد.

با گذشت ۳۰ دقیقه از زمان تعیین شده برای آغاز مراسم، به دلیل استقبال کم اساتید از این مراسم، مسئولین برگزاری با تعطیلی سایت های اداری دانشکده ها و تعطیلی برخی از کلاسهای درس، کارکنان را مکلف به حضور در این مراسم نمودند، تا صندلیهای خالی این سالن کمتر شود و با تأخیر ۴۵ دقیقه ای بالاخره ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه این مراسم شروع شد.

در پشت دربهای سالن همایشهای دانشگاه آزاد دزفول قریب ۲۰۰ نفر از دانشجویان تجمع کرده و خواستار حضور در این مراسم بودند که حراست دانشگاه مانع از حضور آنها به سالن همایش می شد.

دانشجویان در حالی تصاویری از عکس امام و رهبری و برگه هایی دستنویسی به همراه داشتند که شعار "مرگ بر فتنه گر”، "حامی فتنه حیا کن، دانشگاه رو رها کن”، ” مرگ بر ضدولایت فقیه” سر می دادند و دقایقی نیز صدای این دانشجویان معترض به حضور حامی فتنه در این دانشگاه در داخل سالن شنیده می شد.

گفتنی است، در حالی حراست دانشگاه مانع از توزیع عکس امام و رهبری توسط دانشجویان می شد که در مراسم تودیع معارفه رئیس جدید واحدکه چندی پیش در این دانشگاه برگزار گردیده بود، اجازه توزیع تصاویری با محوریت هاشمی را داده بودند.

برخی از دانشجویان در محوطه این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز اعتراض خود را به ممنوعیت حضور دانشجویان به این همایش ابراز و این اقدام مسئولین دانشگاه را خلاف آزادی بیان و آزادی اندیشه ادعایی مسئولین دانشگاه عنوان می کردنددانشجویان معترض که از حضور آنها در این همایش ممانعت شده بود، منتظر پایان این مراسم و خروج جناب مشاور بودند تا اعتراض خود را به وی اعلام کنند که با تدابیر حراست دانشگاه، آقای رجایی از درب پشتی ساختمان بدون رویارویی با دانشجویان، از محل خارج شد.ـ

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...