نسخه چاپی

سفر یك ایدزی با بی آر تی

ابتلاء به یك بیماری هر چند مهلك برای هركسی ممكن است اتفاق بیفتد اما صحبت كردن از بیماری خود آن هم از نوع اچ آی وی یا ایدز در اتوبوس بی آری تی و دربین مسافران به هم فشرده پایتخت جالب توجه است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم شب گذشته در خط اتوبوس بی آر تی آزادی - تهرانپارس در حالی که اتوبوس مملو از مسافران خسته از کار روزانه بود دو مرد کارتن خواب با کیسه‌های پلاستیکی مشکی مملو از لباسهای کهنه و سرنگ و بطری‌های خالی آب معدنی درلابلای مسافران از پیدا کردن خوابگاهی جدید سخن می‌گفتند.

یکی از مردان که سنی حدود ۶۰ سال داشت برای دوست جوانترش از احوالات زن بیمارش که مبتلا به هپاتیت و اچ ای وی است و از شدت بالای ایدز خودش و ناتوانی در تهیه داروهایش سخن می‌گفت.

مرد مبتلا به اچ ای وی بلند بلند از اینکه چند روزیک بار غذا می‌خورد و از سوزش معده و دردی که از بیماری می‌کشید سخن می‌گفت و همزمان به کارتن خواب جوانتر نکاتی بهداشتی برای نگهداری پتویش از شپش و سوسک و موش آموزش می‌داد.

مسافرانی که صدای بلند وی را می شنیدند به همدیگر فشرده می‌شدند اما در عین حال سعی داشتند موجبات ناراحتی یا عصبانیت مسافر مبتلا به اچ آی وی را فراهم نکنند. بر این اساس بازار تحلیل‌ها بعد از پیاده شدن دو مرد کارتن خواب گرم شد و اینکه نشستن دریک صندلی یا آویزان شدن از یک دستگیره اتوبوس و همنفس شدن با مبتلایان به اچ آی و ی و هپاتیت باعث ابتلا به آن نمی شود. یکی از مسافران با بیان اینکه آنها عمدا با صدای بلند از بیماری خود می گویند اضافه کرد: آن دو فقط معتاد بوده و مبتلا نبودند و قصدشان برانگیختن ترحم مسافران برای کمک است و این جدیدترین شیوه تکدی‌گری در پایتخت است.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...