نسخه چاپی

واكنش علیرضاحیدری به كناره‌گیری بنا

نایب رئیس فدراسیون كشتی اعلام كرد درهای اردوی به روی كشتی گیران المپیكی باز است و مسئولان كشتی منتظر بازگشت آنها هستند.

-علیرضا حیدری در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که اردوی این تیم را ترک کرده‌اند، با بیان این مطلب افزود: ما در آستانه رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران قرار داریم و طبق آخرین اطلاعاتی که بدست آوردیم، تیم‌های مانند روسیه، آذربایجان و کره‌جنوبی با تمام توان به این مسابقات می‌آیند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: ما با رایزنی و مذاکره بسیار زیاد با فدراسیون جهانی کشتی (فيلا) میزبانی جام جهانی در سال 2014 میلادی را گرفتیم و این نيز به درخواست خود این کشتی گیران بود.

دارنده شش مدال رقابتهای جهانی و المپیک خاطرنشان کرد: انتظار من از این کشتی گیران این است که احساسی فکر نکنند. ما هم که در راس فدراسیون هستیم این دوران را پشت سر گذاشته‌ایم و باید در این مقطع به منافع ملی فکر کنیم.

حیدری اظهار کرد: به هرصورت اردو با حضور 28 کشتی گیر در حال پیگیری است و فرنگی کاران که باید روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه به مصاف رقبای خود بروند، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که گفتم درهای اردو به روی المپیکی‌ها باز است و اگر آنها مساله‌ای دارند به اردو بیایند و در یک فضای دوستانه با اهل کشتی موارد خود را مطرح کنند.

دارنده شش مدال رقابتهای جهانی و المپیک در پایان در مورد کناره گیری دوباره محمد بنا گفت: من برای وی احترام زیادی قائل هستم، اما تنها می‌توان گفت، ثمره صبر در شرایط سخت، دستیابی به موفقیت و پیروزی است.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...