نسخه چاپی

محصولات مبلغ تفرقه در نمایشگاه جمع آوری شد

محصولات غرفه مبلغ تفرقه میان شیعیان و اهل سنت در نمایشگاه كتاب پس از گذشت هشت روز از شروع بیست و هفتمین نمایشگاه كتاب تهران جمع آوری شد.

به گزارش نما به نقل از فرهنگ نيوز محصولات غرفه مبلغ تفرقه میان شیعیان و اهل سنت در نمایشگاه کتاب پس از گذشت هشت روز از شروع بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران جمع آوری شد.
حضور انتشارات آثار سید صادق شیرازی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران که با عدم استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده بود، در روزهای پیش حاشیه ساز شده و مورد اعتراض بسیاری از بازدید کنندگان به دلیل مواضع انحرافی و تفرقه انگیز صادق شیرازی و منتسبان وی قرار گرفت.

در همین خصوص فارس از جمع آوری برخی محصولات این غرفه در نمایشگاه کتاب خبر داد و نوشت:شب گذشته مامور کمیته جمع آوری کتاب در نمایشگاه کتاب تهران با مراجعه به غرفه صادق شیرازین تمامی لوح های فشرده، پوستر و بنرهای غرفه وی را جمع آوری کرد. مسئولان نمایشگاه کتاب این مورد را تایید کرده و به متخلفان تذکر دادند در هیچ صورت از تخلفات چشم پوشی نخواهند کرد.


لازم به ذکر است سیدصادق شیرازی و منتسبان وی از جمله افرادی هستند که دائما با سخنان و اعمال خود بر طبل تفرقه میان سیعه و سنی کوبیده و در موارد متعدد با حمله به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب مواضع وحدت آفرین ایشان را مورد هجمه قرار داده اند.

همچنین این جریان انحرافی، سال گذشته بدعت جدیدی را به نام هفته برائت، هم زمان با هفته وحدت میان شیعه و سنی برقرار نموده و در طی مراسماتی خرافی به تشدید اعمال تفرقه آمیز خود پرداختند.

با توجه به اعتراضات بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب نسبت به عرضه کتاب های این جریان انحرافی، لازم است مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب نظارت جدی و دقیق تری را نسبت به حضور چنین محصولاتی در نمایشگاه داشته و از حضور چنین محصولاتی جلوگیری به عمل آورند.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...