نسخه چاپی

شروع مخالفت های هیات مدیره با علی دایی ؟

جلسه اخیر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بود اختصاص به تأیید برنامه‌های علی دایی داشته باشد اما مخالفت برخی از اعضا باعث شد در نشست آینده هیأت مدیره راجع‌به این موضوع بحث شود.

به گزارش نما واقعیت امر این است که تعدادی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به شدت با برخی از خواسته‌های علی دایی مخالف هستند و از این‌رو به رحیمی گفته‌اند که جلسه‌ای با دایی ترتیب داده و خواسته‌های هیأت مدیره را به او انتقال دهد.

مخالفان دایی در هیأت مدیره بر این نکته تأکید دارند که دایی نباید تک‌محوری عمل کرده و تمامی تصمیمات را شخصاً بگیرد، بلکه باید یکسری از مسائل ابتدا در هیأت مدیره تصویب شده و بعد به اجرا گذاشته شود.

یکی از نکات مهمی که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بر آن تأکید دارد، عدم فعالیت محمدرضا مولایی و علی حاتم در این باشگاه است.

این افراد فصل پیش به خاطر ایفای نقش در پرونده قضاوت محسن قهرمانی در دیدار راه‌آهن و آلومینیوم هرمزگان از سوی کمیته انضباطی محروم شدند و به همین خاطر اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مخالف ادامه فعالیت آنها در پرسپولیس هستند.

قرار شده این خواسته اعضا در نشست رحیمی با دایی بررسی شود و سرمربی پرسپولیس در مورد آن نظر نهایی‌اش را اعلام کند. باید دید آیا دایی مقابل خواسته هیأت مدیره کوتاه خواهد آمد یا اینکه پشت رفقای خود می‌ایستد؟!
خبر

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...