نسخه چاپی

واكنش هاشمی به یك انتصاب در دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با تأكید بر اینكه پیشینه غلامعلی هراتی را نمی‌دانستم، گفت: در صورت صحت این موضوع كه وی اندیشه‌های امام(ره) را سخیف و شرك آلود اعلام كرده باشد، قطعا فرد دیگری جایگزین می‌شود.

به گزارش نما، طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مسئولان پیشینه کامل افرادی را که قرار است منصوب شوند را نمی‌دانند و برهمین اساس استعلام‌هایی صورت می‌پذیرد، گفت: یک روال عادی برای انتخاب مدیران در دانشگاه‌ آزاد وجود دارد. همه مدیران پیشینه افراد را نمی‌شناسند و بنده هم پیشینه هراتی را نمی‌دانستم. از دو ماه قبل استعلام برای انتصاب هراتی از مراجع ذیصلاح صورت گرفته بود و نکته منفی در این استعلام‌ها مشاهده نشده بود.

وی با تأکید بر اینکه برای انتصاب مدیران دانشگاه آزاد خط قرمز‌هایی وجود دارد، گفت: دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره)، دفاع از ارزش‌های انقلاب، ولایت و قانون اساسی خط مرزهای جدی دانشگاه آزاد است که اگر مسئولی در یکی از این موارد کوچکترین خدشه‌ای داشته باشد قطعا جایی در دانشگاه آزاد ندارد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این دانشگاه سیاسی نیست و نمی‌خواهد کار سیاسی کند، خاطر نشان کرد: کسانی می‌توانند در این دانشگاه حضور داشته باشند که صاحب‌نظر در مباحث علمی باشند و سابقه سوء نداشته باشند.

وی در واکنش به انتصاب عبدالحسین هراتی ـ کسی که اندیشه‌های امام(ره) را سخیف و شرک آلود می‌داند ـ در دانشگاه آزاد گفت: اگر مواردی که در سایت‌ها مطرح شده است صحت داشته باشد قطعا فرد دیگری جایگزین وی می‌شود. هر چند که احتمال می‌دهم تشابه اسمی در این زمینه صورت پذیرفته باشد چرا که در این صورت نباید استعلام‌ها مثبت می‌شد.

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...