نسخه چاپی

انتقاد تند حامد بهداد از سانسور «سعادت آباد»

عکس خبري -انتقاد تند حامد بهداد از سانسور «سعادت آباد»

حامد بهداد در بخشهایی از گفت وگوی خود در ماهنامه صنعت سینما كه به بهانه بازی در فیلم «نارنجی پوش» آن را انجام داده، از سانسور فیلم «سعادت آباد» به شدت انتقاد كرده است.

حامد بهداد در بخشهایی از گفت وگوی خود در ماهنامه صنعت سینما که به بهانه بازی در فیلم «نارنجی پوش» آن را انجام داده، از سانسور فیلم «سعادت آباد» به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش پارس توریسم، حامد بهداد در این مصاحبه گفته: «سعادت آباد» بي‌نظير بود، ولي بخش خودآگاه جامعه که مسند قضاوت دستش است، به اين‌نوع فيلم‌ها به شکل عمدي بي‌اعتنايي مي‌کند و بلايي که سر فيلم‌ها مي‌آورد، اين است که حتي وقتي فيلم را در شبکه خانگي ارائه مي‌دهد، متاسفانه آن را سانسور مي‌کند. در واقع با فيلمي که وزارت ارشاد مجوز داده و در سينماها اکران شده، اين‌گونه برخورد مي‌شود. با اين کار شعور مردم را قيچي مي‌کنند. نمي‌دانند که بازيگر تحليل خود را تقسيم به کل سکانس‌هاي موجود در فيلم‌نامه کرده، صحنه‌ها توسط نويسنده نوشته شده و کارگردان درباره‌اش فکر کرده، آن‌وقت بدون اجازه به کار هنري ديگران دست مي‌زنند. مثل اين مي‌ماند که شما مجسمه اميرکبير را بسازي، بعد که بخواهي آن را در پارک قيطريه نصب کني، بگويند کلاه اميرکبير را بردار! اين جاي تاسف دارد. تازگي در نسخه نمايش خانگي، انتهاي «سعادت‌آباد» را حذف کرده‌اند. من اتفاقا براي اين کار خيلي زحمت کشيدم. کار خوبي بود و يکي از بهترين بازي‌هايم بود.

۱۳۹۱/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...