نسخه چاپی

تعدیل نیروی 20000 نفری بانك بزرگ انگلیس

شبكه اسكای‌نیوز گزارش داده است كه مسئولان بانك «باركلیز» روز پنج‌شنبه جزئیات تعدیل نیروی حدودا 20 هزار نفری تا پایان سال 2016 را اعلام می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از شبکه اسکای‌نیوز، بانک «بارکلیز» روز پنج‌شنبه جزئیات طرح تعدیل نیروی حدودا 20 هزار نفری تا پایان سال 2016 را اعلام می‌کند. این طرح در راستای تلاش مدیر اجرایی بانک برای کاهش هزینه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، بارکلیز قصد دارد تنها در سال جاری میلادی 15 هزار فرصت شغلی را حذف کند. این در حالی است که این رقم پیش از این چیزی بین 10 تا 12 هزار نفر اعلام شده بود.

این بانک سپس در دو سال بعد، بیش از 6 هزار فرصت شغلی در بخش سرمایه‌گذاری را کنار می‌گذارد. در مجموع بیش از یک چهارم نیروهای بخش سرمایه‌گذاری در طول سه سال آینده، باید «بارکلیز» را ترک کنند.

بارکلیز دومین موسسه مالی بزرگ بریتانیا از لحاظ حجم سرمایه است. این موسسه در سه ماهه ابتدایی سال مالی 2014 با کاهش سوددهی مواجه شده است. از همین روز سهامداران این بانک روز پنج‌شنبه به دقت طرح‌های مدیران بانک برای کاهش هزینه‌ها را تحت نظر خواهند داشت. به نوشته اسکای‌نیوز، انتظار می‌رود در جریان تشریح این طرح‌ها، موارد دیگری از تعدیل نیرو نیز اعلام شود

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...