نسخه چاپی

نقطه اوج اختلاف دایی و استیلی

تشكیل كمیته فنی حتی اگر قرار بر كار نظارتی داشته باشد برای علی دایی اتفاق جالبی نیست و او تشكیل این كمیته را از چشم حمید استیلی می بیند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، علی دایی و حمید استیلی هیچ گاه به صورت مستقیم رودروری هم نایستادند چرا که هر چه علی دایی در این حوزه فرد با سابقه ای است، حمید استیلی آرام و در سایه حرکت می کند و حتی اگر از فردی خوشش نیاید با او سر یک میز می نشیند و شام هم می خورد.


حمید استیلی و علی دایی در تیم ملی هم رابطه فوق العاده ای با هم نداشتند و با اینکه احترام همدیگر را نگه می داشتند اما ارتباط حسنه ای بین شان برقرار نبود.


با این وجود قبل از شروع جام ملت های آسیا ۲۰۰۰، استیلی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به علی دایی داد تا دایی برای ۶ سال کاپیتان تیم ملی باشد و خیلی ها را کنار بزند.


در دوران مربیگری ارتباط خوب حبیب کاشانی با حمید استیلی و آن اتفاقاتی که منجر به کنار رفتن دایی و سرمربیگری استیلی در پرسپولیس شد این دو را به طور غیر مستقیم وارد دوئلی تازه کرد اما کودتای کاشانی در باشگاه در نهایت به ضرر استیلی شد و از همان هفته اول و حتی در شهرستان ها به محض گل خوردن تیم استیلی، این نام دایی بود که در ورزشگاه ها شنیده می شد.


به هر حال این داستان منجر به پایانی تلخ برای استیلی شد و او در سرمربیگری پرسپولیس یک ناکام تمام عیار بود.


حدود دو هفته پیش حمید استیلی به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد آن هم در حالی که علی دایی به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می کرد.


حضور استیلی و زادمهر به عنوان دو عضو مخالف دایی در هیات مدیره از همان ابتدا گمانه زنی درباره موقعیت متزلزل این مربی در کادر فنی را تشدید کرد اما حداقل استیلی در مصاحبه هایش از سرمربیگری دایی حمایت کرد.


در حوزه روابط بین سرمربی و عضو فوتبالی هیات مدیره حداقل در ظاهر همه چیز آرام و مساعد بود تا اینکه خبر از تشکیل کمیته فنی به میان آمد. کمیته ای که قرار است بر کار پرسپولیس نظارت داشته باشد و به علی دایی راهکار بدهد.


حمید استیلی که در زمان سرمربیگری اش در پرسپولیس کمیته فنی را کنار خود می دید یکی از کسانی بود که تاکید زیادی بر تشکیل کمیته فنی داشت و با مطرح کردن این موضوع در هیات مدیره و لزوم برخورداری از کادر فنی بالاخره به هدفش رسید.


با این حال جزئیاتی که از جلسه دوشنبه شب هیات مدیره و تصمیم گیری درباره تشکیل کمیته فنی منتشر شد، نشان داد استیلی روابط چندان خوبی با دایی ندارد.


البته اگر این مکالمات واقعیت داشته باشد و اختلاف طرفین محرز تلقی شود باید به این نکته شک کرد که حمید استیلی به عنوان کسی که مهمترین نقش را در تشکیل هیات مدیره با دوستان و افراد مدنظرش داشته و اسپانسر را هم به پرسپولیس آورده چطور ابتدا حاضر به همکاری با علی دایی می شود و بعد می خواهد او را با تشکیل یک کمیته فنی سرنگون کند؟


به هر حال تشکیل کمیته فنی حتی اگر قرار بر کار نظارتی داشته باشد برای علی دایی اتفاق جالبی نیست و او تشکیل این کمیته را از چشم حمید استیلی می بیند و بعید نیست به زودی به جزئیات منتشره از آنچه در هیات مدیره گذشته واکنش نشان دهد.


با این حال همین که دایی و استیلی در این چند روز دور یک میز ننشسته اند - به قول خود دایی روز دوشنبه او در باشگاه فقط برنامه هایش را به رحیمی داده و هیچ کدام از اعضای هیات مدیره را ندیده - نشان می دهد سردی روابط بین آنها و عقبه اختلاف های غیر مستقیم قبلی منجر به اتفاقاتی تازه در پرسپولیس ۹۳ شود.

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...