نسخه چاپی

نظر كریس رونالدو را در مورد نیمار بخوانید

كریستیانو رونالدو در گفت‌وگو با اسپور. تی. ‌وی‌نیوز، با تمجید از توانایی‌ها و مهارت‌های نیمار گفت این بازیكن جوان برزیلی می‌تواند در آینده توپ طلا را مال خود كند.

به گزارش نما، او با اشاره به اوضاع فوتبالی نیمار گفت: «من نیمار را به عنوان یک بازیکن بزرگ می‌بینم. فکر می‌کنم او در چند وقت اخیر نشان داده که بازیکن آینده‌داری است و رشد و پیشرفت خیلی زیادی را پیش ‌رو دارد.» کریس بر این باور است که روند وفق‌پذیری نیمار در بارسلونا در روزهای ابتدایی فصل به بهترین نحو ممکن طی نشده است: «شرایط وفق‌‌پذیری نیمار در بارسلونا در بهترین حالت ممکن صورت نگرفت. او در روزهای ابتدایی مشکلاتی داشت ولی هیچ تردیدی ندارم که نیمار پتانسیل لازم برای مبدل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا و حتی معرفی به عنوان بهترین بازیکن دنیا را دارد.» رونالدو در بخشی از این گفت‌وگو یادآوری کرد که شرایط او در دنیای فوتبال با سال‌های دیگر فرقی ندارد و همیشه تلاش می‌کند تا وظایفش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

تلاشی برای متفاوت بودن نمی‌کنم
کاپیتان تیم ‌ملی پرتغال همچنین به این نکته اشاره کرد که میل و اشتیاق زیادی دارد تا هر سال بهتر از سال قبل شده و بتواند به تیمش کمک کند: «تلاش نمی‌کنم که در مقایسه با سال‌های قبل متفاوت باشم بلکه تلاش می‌کنم تا در تمام لحظات بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارم. همیشه نهایت کوششم را به کار می‌گیرم تا گلزنی کنم که بدین ترتیب به تیمم کمک کنم تا هر سال رشد کرده و بهتر از قبل شود.»

گروه ما سخت‌ترین است
بخش بعدی صحبت‌های کریستیانو در مورد شانس تیم ‌ملی پرتغال برای قهرمانی در جام‌ جهانی‌ برزیل بود. کاپیتان سلسائو با اشاره به گروه سختی که تیمش در آن قرار گرفته، گفت: «ترجیح می‌دهم که در کمال سکوت کارمان را در سخت‌ترین گروه جام‌ جهانی‌ آغاز کنیم. ما مدعی قهرمانی نیستیم ولی تلاش می‌کنیم که از حضورمان در این تورنمنت لذت ببریم. می‌دانیم که در مرحله گروهی کار سختی خواهیم داشت و به نظر من گروهی که در آن هستیم، قوی‌ترین و سخت‌ترین گروه این دوره از رقابت‌هاست ولی ما گام به گام پیش خواهیم رفت. در اولین بازی، مسابقه مهمی مقابل آلمانی‌ها خواهیم داشت و بعد از آن با غنا و آمریکا روبه‌رو می‌شویم تا برای رسیدن به دور بعد مبارزه کنیم و بعد خواهیم دید که چه خواهد شد…»

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...