نسخه چاپی

بازرسی از بند 350 اوین قانونی بود

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینكه در چند ماه اخیر هجمه‌های فراوانی به این قوه شده است، گفت:‌ ما در جریان فتنه ۸۸ خوب و مستقل عمل كردیم؛ هر چند كاستی‌هایی داشتیم.

ژآیت‌الله آملی لاریجانی صبح امروز در گردهمایی روسای کل دادگستری‌های کل کشور و دادستان‌های مراکز استان‌ها با اعلام این مطلب افزود: دستگاه قضایی در جریان فتنه 88 خوب و مستقل عمل کرد. هر چند شاید در برخی موارد کاستی‌هایی هم داشته باشیم.

به گزارش فارس، وی افزود: مهم این است که مسئولین قوه قضائیه بصیرت داشته باشند و فتنه‌ها را در زمان خود دریابند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مسائل پیش آمده در بازرسی از بند 350 زندان اوین، گفت:‌ همگان دیدید که خارجی‌ها چه بساطی راه انداختند و برخی از اذناب آنها در داخل کشور با آنها همصدا شدند.

آملی لاریجانی تصریح کرد: بازرسی از زندان کاری صحیح و قانونی بود اما آنها با اتحاد رسانه‌ای خود از خارج و همصدایی با برخی از رسانه‌های داخلی به تخریب دستگاه قضایی پرداختند.

وی تصریح کرد: در چند ماه اخیر حمله‌های بی‌امانی را غربی‌ها و دشمنان نظام بر علیه دستگاه قضایی روا داشتند که در مورد حقوق بشر و زندان‌‌‌ها اوج گرفت.

آملی‌لاریجانی گفت:‌برای ما مسئله این است که چگونه است که این رسانه‌ها نسبت به اقدامات دولت‌های غربی در تحریم ملت ایران و جلوگیری از دستیابی آنها به حقوق طبیعی خود ساکت نشستند اما درباره چند نفر زندانی این هجمه را به نظام ما وارد می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه گفت:‌باید از این رسانه‌ها پرسید آیا همان میزانی که درباره وقایع زندان اوین گزارش تهیه کرده و جلسه گذاشتید برای تقبیح دولت‌‌های خودتان که ما را تحریم می‌کنند آن هم به جرم ایستادگی، دستیابی به فناوری هسته‌ای و دفاع از مقاومت فلسطین هم از خود تحرک نشان داده‌اید.

وی افزود: ما از رسانه‌های بیگانه توقعی نداریم اما چرا رسانه‌های داخلی با غربی‌ها همصدا می‌شوند و در مسیر آنها قدم برمی‌‌دارند.

رئیس قوه قضائیه گفت:‌ما باید راه حق را بشناسیم و در این مسیر شلوغ‌بازی‌های آنها ما را از عدالت فارغ نمی‌کند و ما بر مسیر عدالت قدم برمی‌داریم.

آیت‌الله آملی لاریجانی گفت:‌ما قوانین و چارچوب‌هایی داریم که بر اساس آنها عمل می‌‌کنیم و باید بدانید که هر قدمی که ما به عقب برداریم فشار دشمنان بیشتر شده و از روا داشتن ظلم به ما دریغ نخواهند کرد.

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...