نسخه چاپی

"مرگ بر آمریكا" را از قرآن یاد گرفیتم

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در سپاه با بیان اینكه ما شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر ضد ولایت فقیه را از آیات قرآنی یاد گرفیتم، تصریح كرد: امروز سلاح پیش برنده دانش و علم است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب نرم افزارانقلاب را روحیه انقلابی جهادی و تکلیف گرایی مردم دانست و گفت: دشمن با تمام توان در صدد است تا این دو مولفه مهم را بگیرد پس مراقب باشید.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) همزمان با آخرین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سخنانی اظهار کرد: پاسداران سنگرنشینان دفاع از انقلاب هستند.

وی ماه های رجب، شعبان و رمضان را فرصت های بسیار خوبی برای خودسازی یاد کرد و افزود: در این فصل سیر و سلوک و تعالی آسان تر انجام می شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه پاسداران بر لزوم فرصت سازی در این دنیا سخن گفت و بیان کرد: عملکرد ما در گذر زمان تعیین کننده سرنوشت مان در آخرت خواهد بود، پس از این فرصت ها با نهایت کمال استفاده کنیم.

وی شهید مطهری را الگوی و اسوه همه معلمان دانست و تصریح کرد: شهید مطهری در سخنرانی و در نگارش کتابهایش نیاز مخاطب مورد نظرش بوده است.

حاج صادقی بر فعالیت بیش از پیش و همه جانبه در جهاد فرهنگی تاکید کرد و گفت: سنت الهی و قانون تغییرناپذیر این است که جبهه حق ائمه، انبیاء و مصلحان همواره با جبهه با طل به سردمداری استکبار درگیر باشد.

وی با بیان اینکه این دو جبهه همیشه باهم درگیر باشند، عنوان کرد: خداوند چنین اراده کرده که در برابر جبهه انبیاء دشمنانی از جنس جن و انس باشد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه خداوند خواسته این جنگ بی پایان ادامه داشته باشد، تصریح کرد: از همان آغاز آفرینش انسان اولین جنگ را حضرت آدم با شیطان آغاز کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در پرتو این جنگ هست که انسان ها جوهره اصلی خودشان را نشان می دهند واهالی جبهه حق و باطل از هم معلوم می شوند.

وی مبارزه و جنگ را عامل شناخت تعالی افراد دانست و عنوان کرد: خدا مبارزه را جهاد و قیمت پیدا کردن و تعالی انسان می داند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی با بیان اینکه اباعبدالله الحسین (ع)و یارانش با جهادشان به جایی رسیدند که با هیچ عبادتی نمی رسیدند، عنوان کرد: حضرت امیرالمومنین (ع)در میدان جنگ قیمتی داشت که هیچ فردی و گروهی نداشت.

وی با اشاره به اینکه دو جبهه حق و باطل درعرصه های مختلف با هم می جنگند، بیان کرد: جبهه الهی با جبهه شیطانی یک میدان و دو میدان ندارد و از عرصه های مختلفی تشکیل شده است.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در سپاه کار دشمنان را نقشه کشیدن و حمله کردن دانست و اعلام کرد: دشمن با هر ابراز و امکاناتی سعی بر این دارد که بر اعتقادات و ارزش ها حمله کند و آن ها را تقطعه کند.

وی با تاکید براینکه از عملیات های فرعی دشمنان فریب و بازی نخورید، تصریح کرد: گاهی عملیات فرعی به عنوان عملیات فریب تلقی می شود پس هوشیار باشید که دشمنان همواره سعی بر گمراه کردن شما دارند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس انسان جبهه نشین جبهه حق را کسی دانست که هیچ گاه محور اصلی را رها نکند و استوار پای ارزش ها بماند، افزود: اصل و مبنا این است جوانان چه در حوزه، چه در دانشگاه و چه در میادین دیگر جبهه اصلی را رها نکند.

وی حرکت با بصیرت با محوریت انقلاب اسلامی را از مهمترین وظایف جبهه حق بیان نمود و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی درگیری جبهه حق با جبهه باطل شفافیت پیداکرد.

حاج صادقی با بیان اینکه آنچه استکبار در این مدت 35 سال پیروزی انقلاب انجام داده با تمام توان بوده ولی نتوانسته به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند، تصریح کرد: انقلاب از استکبار روحش و نبودنش را می خواهد.

وی اقدامات استکبار علیه ملت ایران را حقش دانست و گفت: دشمنان از این درترس هستند که موجودیتشان با انقلاب است و اگر انقلاب بخواهد جبهه باطل از بین می رود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان به این فهم رسیده اند که زدن دست انقلاب کافی نیست، عنوان کرد: انقلاب یک قدرتی دارد که اگر دستش را قطع کردی یک دست قوی تر ایجا می کند.

وی به جمله خبرنگار خارجی اشاره کرد که" خاصیت شیعه این است که هر چه اورا بکشی بیشتر می شود" تصریح کرد: دشمنان می گویند راه زدن این انقلاب این است که جانش و روحش را باید زد.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در سپاه درادامه با بیان اینکه دشمنان در صدد این هستند که نرم افزار و فرهنگ انقلاب را بزنند، اظهار کرد: دشمن آمده و گفته انقلاب اسلامی را فقط از راه ضربه به محتوا و مغز می توان از بین برد.

وی تاکید کرد: سنگرنشین انقلاب باید هوشیار باشد و ببیند دشمن کجا را می خواهد بمباران کند تا در همان جا حاضر شود و دفاع کند.

حاج صادقی عملیات اصلی دشمن را در حوزه فرهنگ، باورها و اعتقادات دانست و خاطرنشان کرد: چون همه موفقیت های انقلاب اسلامی در طول این 35 سال به خاطر جان انقلاب است وچون تا این روح است این جسم هم قوی است.

وی علت این که دشمنان نمی توانند بر ایران مسلط شوند را زنده بودن و حیات انقلاب دانست و ادامه داد: عامل استقامت بر اصول به ویژه بر گفتمان مقاومت از دیگر اصوولی است که دشمن از آن هراس دارد .

این یادگار هشت سال دفاع مقدس موتور حرکت انقلاب را اسلام خواند و اعلام کرد: تمام این انقلاب برگرفته از اصول اللهی و اسلامی است.

وی تعبیرحضرت علی بن ابی طالب(ع) از فتنه مبنی بر اینکه" فتنه تاریک کننده است" بهترین تعریف در این زمینه دانست و عنوان کرد: فتنه چراغ ها را خاموش می کند و فضا را تاریک می کند تا واقعیت معلوم نباشد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فتنه های مختلف دشمنان از دهه 60 تا کنون اشاره کرد و تصریح کرد: آن چیزی تا به حال توانسته انقلاب را از صحنه های مختلف فتنه سالم به در کند همان نقشته و پی ریزی انقلاب است که با اسلام عجین شده است.

حاج صادقی نرم افزارانقلاب را روحیه انقلابی جهادی و تکلیف گرایی مردم دانست و عنوان کرد: دشمن با تمام توان در صدد است تا این دو مولفه مهم را بگیرد پس مراقب باشید.

وی در ادامه به نقطه های هدف دشمن اشاره کرد و بیان نمود: از بین بردن نرم افزار انقلاب اسلامی و از بین بردن نقطه اتصال امت با ولایت از مهمترین اهداف دشمنان برای حمله است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ولایت را تجلی توحید ربوبی بیان و خاطرنشان کرد: عشق و دلبستگی به ولایت فقیه رمز پیروزی این ملت در همه زمینه هاست.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محور اصلی عملیات دشمن را قیچی زدن به زنجیره اتصال ولایت و امت را از هم دانست و افزود: دشمن به شدت از روحیه بسیجی و جهادی ملت در هراس است و دائم در صدد است تا این روحیه را از ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بر این قصدند که رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی کنند، تصریح کرد: اگر گفتمان مقاومت عوض شد ولایت محوری عوض می شود و گفتمان انقلاب نشأت گرفته از قرآن است.

حاج صادقی از دیگر اهداف دشمنان را بی انگیزه کردن مردم برای حضور در صحنه ها دانست و خاطرنشان کرد: آنها می خواهند مردم را نظام جداکنند تا به اهداف شوم خود برسند ولی این را بدانند مردم برای اقتدار این نظام خون دادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه احیاء تفکر سکولاریستی را از دیگر اهداف شوم دشمنان دانست و بیان کرد: گیرنده ها را بالا ببرید و حواستان را به اطرافتان جمع کنید.

وی اولین وصیت و توصیه امام را خاموش نشدن اسلام ناب معرفی کرد و افزود: دشمنان به دنیال ترویج ابتذال اخلاقی و لیبرالیزم اخلاقی در جامعه هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ترویج آزادی با محویت ضد اسلام را از دیگر هجمه های دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمنان از زبان دین به نفع خودشان قوانینی وضع می‌کنند.

وی تلاش برای حاکمیت های چندگانه و گرفتن روحیه تبری از جامعه را از دیگر اهداف دشمنان دانست و گفت: قرآن اول به دشمنی سفارش و بعد دوستی را مطرح می‌کند.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در سپاه در پایان با بیان اینکه ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه را از آیات قرآنی یاد گرفیتم، تصریح کرد: امروز سلاح پیش برنده دانش و علم است.

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...