نسخه چاپی

آنچلوتی: مصدومیت رونالدو جدی نیست

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با ابراز نارضایتی از تساوی تیمش برابر وایادولید، نگرانی‌هایی كه درباره مصدومیت كریستیانو رونالدو در این بازی وجود داشت را بی‌دلیل دانست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تيم فوتبال رئال مادريد شب گذشته (چهارشنبه) در ديداري معوقه از هفته سي‌وچهارم لاليگا در خانه تيم وايادوليد با تساوي يک بر يک متوقف شد و به اين ترتيب شانس خود را براي کسب عنوان قهرماني دراين رقابت‌ها کاهش داد.

در اين بازي همچنين کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي کهکشاني‌ها از ناحيه ران پا مصدوم شد که اين مصدوميت نگراني‌هايي را در خصوص نرسيدن او به بازي فينال ليگ قهرمانان اروپا به وجود آورد.

کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اما خيال هواداران تيمش را آسوده کرد و اعلام کرد که مصدوميت رونالدو جدي نيست.

وي اظهار داشت: در چند روز آينده بايد بررسي کنيم و ببينيم وضعيت کريستيانو رونالدو چگونه است اما مصدوميت او چندان جدي نيست. او راحت بازي نمي‌کرد و به همين دليل از ميدان بيرون رفت. همچنين در مورد په‌په و آنخل دي‌ماريا هم بايد بگويم که آنها هم مصدوميت چنداني ندارند اما با اين حال بايد وضعيت‌شان بررسي شود.

شانس قهرماني رئال مادريد با توقف در خانه وايادوليد بسيار کمرنگ شد چرا که مردان کارلتو تنها در صورتي قهرمان مي‌شوند که اتلتيکو مادريد هر 2 بازي بعدي‌اش که دومي در خانه بارسلونا است را ببازند اگرچه اين فقط يک طرف ماجراست.

آنچلوتي درباره اين بازي هم گفت: ما بازي را 70 دقيقه تحت کنترل داشتيم اما در 20 دقيقه پاياني کنترل از دست‌مان خارج شد و 3 امتياز را از دست داديم. مشکل رئال مادريد نگرش بازيکنانش نيست. به نظرم ما بيش از حد در عمق دفاع مي‌کرديم و در صحنه ضربه شروع مجددي که منجر به گل وايادوليد شد نيز ضعيف نشان داديم.

براي قهرماني رئال مادريد در لاليگا نه تنها اتلتيکومادريد بايد هر 2 بازي بعدي‌اش را ببازد بلکه بارسلونا هم نبايد در بازي بعد خود در خانه الچه برنده ميدان را ترک کند که احتمال رخ دادن چنين چيزي ضعيف است. اتلتيکو مادريد هم اين هفته ميزبان مالاگا است.

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...