نسخه چاپی

كروش برای جام ملت‌ها روی رحمتی نظر دارد

دبیركل فدراسیون فوتبال اعلام كرد حریفان تداركاتی ملی‌پوشان تا پیش از آغاز جام جهانی با نفرات اصلی خود مقابل شاگردان كروش قرار می‌گیرند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد حریفان تدارکاتی ملی‌پوشان تا پیش از آغاز جام جهانی با نفرات اصلی خود مقابل شاگردان کروش قرار می‌گیرند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران در مورد اردوی اتریش ملی‌پوشان گفت: اردوی اتریش می‌تواند زمینه خوبی برای اردوی برزیل باشد و می‌توانیم از این اردو کمال استفاده را ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حریفان تدارکاتی تیم ملی در اتریش با بازیکنان اصلی به میدان می‌روند، اظهار داشت: بلاروس، ترینیداد و توباگو، مونته‌گرو و آنگولا که در اردوهای اتریش و برزیل با ما بازی می‌کنند توافقی با فدراسیون فوتبال داشته‌اند که براساس آن در این دیدارها با بازیکنان اصلی به میدان خواهند آمد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا حمایت رسانه‌ها و مردم از تیم ملی خوب بوده یا خیر خاطرنشان کرد: چند وقت پیش خدمت آقای ضرغامی بودیم و ایشان تأکید داشتند که از تیم ملی حمایت شود. رسانه‌ها هم در این مدت به خوبی از تیم ملی حمایت کردند اما فقط ما باید این حمایت‌ها را ساماندهی کنیم تا مشکلی ایجاد نشود و خدای ناکرده انتقاد تبدیل به سوءتفاهم نشود.

نبی درباره اینکه آیا هنوز علی کریمی و مهدی رحمتی شانسی برای حضور در جام جهانی دارند، تأکید کرد: مشخصاً کروش در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیری می‌کند و من و کفاشیان هم در این بخش اختیار کامل را به کروش داده‌ایم ولی من به شخصه احساس می‌کنم کروش برای جام‌ ملت‌های آسیا روی این بازیکنان نظر داشته باشد. قطعاً او و کادر فنی‌اش تصمیم می‌گیرند که چطور از تمامی ظرفیت‌های فوتبال ما استفاده شود.

نبی در پاسخ به این سؤال که جواد نکونام چه زمانی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود، گفت: یک بازی دیگر از تیم جواد نکونام در AFC کاپ باقیمانده است. من دو شب پیش با جواد نکونام صحبت کردم. بعد از قهرمانی این تیم در امیرکاپ کویت احتمال دارد با مساعدت مسئولان باشگاه الکویت نکونام به اردو اضافه شود. در مورد دیگر لژیونرها نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی در مورد اینکه آیا کارلوس کروش با دیرتر اضافه شدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی موافقت کرده است، اظهار داشت: ما این مسئله را به کروش منعکس کردیم و منتظر هستیم تا نظرش را اعلام کند.

۱۳۹۳/۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...