نسخه چاپی

توزیع بدون مجوز "من روحانی هستم" !

سی دی "من روحانی هستم" بدون اجازه از مراجع قانونی توزیع و تكثیر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام پور محمدی در جمع خبرنگاران در خصوص فهرست بدهکاران بانکی اظهار داشت: ما هنوز در وزارت دادگستری روی این لیست کار نکرده ایم و گزارش را هم از دادستان کل نگرفته ام.

خبرنگاری پرسید؛ دادستان تهران گفته که از معاونت حقوقی دولت خواسته اند که موارد اختلافی سی دی "من روحانی هستم" را برای بررسی اعلام کنند. در این زمینه اقدامی شده است؟ که پورمحمدی در پاسخ گفت: به هر حال مواردی در این سی دی مطرح است که با واقعیت ها تطبیق داده نمی شود. از سوی دیگر توزیع و تکثیر آن بدون اجازه از مراجع قانونی بوده است. مصادیق خلافش را مطلعین تاریخی باید بگویند. دادستانی می تواند به این قضیه ورود پیدا کند.

خبرنگار دیگری پرسید؛ شما مسئول کمیته پیگیری بند ۳۵۰ اوین هستید. نتیجه تحقیقات این کمیته به کجا رسید؟ که پور محمدی در پاسخ اظهار داشت: چنین کمیته ای به این معنایی که می گویید نبوده است.به هر حال مقامات قضایی زندان باید پاسخ روشن را بدهند. گزارشاتی در این باره تهیه می شود و مکمل هایش نیز آماده و تهیه خواهد شد.

وزیر دادگستری درباره دفاعیات اسماعیلی در خصوص بند ۳۵۰ اوین نیز گفت: به هر حال توضیحاتی داده شده و اگر ادعایی خلاف آن هم باشد طبعا باید از رئیس جدید سازمان زندان ها سئوال شود و اطلاعات تکمیلی را بفرستند.

۱۳۹۳/۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...