نسخه چاپی

آخرین اقدامات احمدی نژادی ها برای انتخابات مجلس

در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد مطرح شده كه ما بدنه اصولگرایی را تا حدود زیادی با خود همراه داریم و تنها مشكل ما عدم همراهی سران اصولگرا و رسانه های آنها با ما است.

در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد مطرح شده که ما بدنه اصولگرایی را تا حدود زیادی با خود همراه داریم و تنها مشکل ما عدم همراهی سران اصولگرا و رسانه های آنها با ما است.
در این جلسه مصوب شد برنامه ای طراحی شود تا افرادی که دارای چهره نسبتا وجیهی در میان اصولگرایان هستند به دیدار سران و مدیران رسانه های اصولگرا بروند و از ضرورت وحدت میان اصولگرایان سخن بگویند.
همچنین در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد ، شعار"راه بهار از بهارستان می گذرد" برای حضور در انتخابات مجلس آینده انتخاب شد.
این جلسه با مصوبات ذیل همراه بود:
1-در رسانه های خود علیه روسای قوه قضاییه و مقننه مطلبی منتشر نکنیم.
2- به دکتر احمدی نژاد پیشنهاد نماییم اسفندیار رحیم مشایی حضور کم رنگ تری در ساختمان ولنجک داشته باشد.
3- از دکتر احمدی نژاد بخواهیم چند تن از مدیران سابق دولت دهم که دارای پرونده اتهامی هستند از رفت و آمد به ساختمان ولنجک خودداری نمایند.
در همین راستا محمود احمدی نژاد با هدف برقراری ارتباط با سران اصولگرایی اقدام به برقراری تماس تلفنی با تعدادی از چهره های اصولگرا نموده است. احمدی نژاد در این تماس ها با لحنی عاطفی و با دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه، درخواست برقراری جلسه و دیدار را مطرح می کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که تاکنون هیچ یک از چهره های اصولگرا دیداری با احمدی نژاد نداشته اند.
حامیان احمدی نژاد در تلاش هستند جلسه آشتی میان داود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی برگزار نمایند. این افراد می گویند اگر بتوانیم یک فضای عاطفی در این دیدار به وجود آوریم و سخنانی از داود احمدی نژاد در تعریف از مشایی بگیریم، می توانیم با رسانه ای کردن آن سخنان، پروژه تطهیر مشایی را کلید زده و به پیش ببریم.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...