نسخه چاپی

درخواست مجلسی‌ها از دولت

رئیس كمیسیون عمران با بیان اینكه از دولت و وزارت راه و شهرسازی خواسته‌ایم از اقدامات چالشی و تند كه موجب افزایش قیمت مسكن می‌شود خودداری كند، گفت: هر برنامه و طرحی كه موجب افزایش قیمت مسكن شود نماینده‌های مجلس با آن مخالفت خواهند كرد.

سید مهدی هاشمی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا وزیر اقتصاد و وزیر راه و شهرسازی با مالیات بر عایدی سرمایه (مسکن) مخالفت کرده‌اند، گفت: هر موردی که باعث افزایش قیمت مسکن باشد، نماینده‌های مجلس با آن مخالف هستند.

به گزارش فارس، وی افزود: در حال حاضر گفته می‌شود قیمت مسکن و اجاره بها به دلیل اجرای مرحله دوم هدفمندی و افزایش هزینه‌های حمل و نقل در حال افزایش است،بنابراین اگر قرار باشد مجددا زمینه‌ای برای افزایش قیمت مسکن باشد صلاح نیست که اجرا شود.

وی تاکید کرد: افزایش منطقی قیمت مسکن را هم با رشد قیمت مصالح ساختمانی قبول داریم بنابراین باید از برنامه‌هایی که موجب رشد بیش از حد قیمت مسکن می‌شود خودداری کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد‌: نماینده‌های مجلس از دولت خواسته‌اند که دولت توجه کافی به مسائلی که باعث ایجاد تنش در بازار مسکن می‌شود داشته باشد و از آن خودداری کند.

رئیس کمیسیون عمران گفت: از دولت و وزارت راه و شهرسازی خواسته‌ایم که از اقدامات چالشی و تند که موجب افزایش قیمت مسکن می‌شود خودداری کند تا در فصل تابستان که اوج نقل و انتقال مسکن است بدون جهش قیمت سپری کنیم.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...