نسخه چاپی

بهت پله از تركیب برزیل برای جام‌جهانی

پله روزپنجشنبه دركنفرانس خبری درسائوپائولو برزیل درعین حال تصریح كرد: حق مربی است كه بازیكنان مورد علاقه اش را براساس نیازهای خود انتخاب كند.

« پله » اسطوره فوتبال برزیل در واکنش به اسامی اعلام شده ازسوی « فیلیپ اسکولاری» سرمربی تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2014 ، گفت: لیست اسکولاری بهت زده ام کرد.

به گزارش فیفادی، پله روزپنجشنبه درکنفرانس خبری درسائوپائولو برزیل درعین حال تصریح کرد: حق مربی است که بازیکنان مورد علاقه اش را براساس نیازهای خود انتخاب کند.

وی با بیان اینکه باید از « اسکولاری » حمایت کرد، افزود: اما کنار گذاشتن کاکا ، روبینیو و رونالدینیو از تیم ملی فوتبال برزیل برای جام جهانی 2014 غیر منتظره بود.

اسطوره فوتبال برزیل تاکیدکرد:23 بازیکنی که به تیم ملی برزیل دعوت شده اند باید برای قهرمانی شش بازی انجام دهند و برای دست یابی به این هدف ما باید آنها را کمک کنیم.

وی گفت: اینجا اخبار زیادی پیرامون تیم بزریل وجود دارد و هرکس به زعم خود از این خبرها برداشت می کند اما برزیل کشوری است که انتخاب بازیکن در آن بسیار مشکل است.

پله ادامه داد:ما کشوری هستیم که بازیکنان فوتبال زیادی دارد و اسکولاری باید نسبت به همه آنها ارزیابی داشته باشد.

وی تصریح کرد:به اعتقاد من « روبینیو » و « کاکا » می توانند به برزیل کمک کنند و چنانچه انتخاب می شدند، انتخاب آنها طبیعی بود.

اسطوره فوتبال برزیل ادامه داد: برای من غیبت کاکا و روبینیو بسیار غیر منتظره بود اما این به نظرات شخصی مربی بر می گردد که این هم مهم است زیرا همه خطرها متوجه اوست.

پله در عین حال تاکید کرد: بر عکس دوره های گذشته، بازیکنان خوبی برای خط دفاع برزیل انتخاب شده اند که قدرت خوبی به دفاع تیم ملی این کشور خواهند بخشید.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ است که برزیل از مهاجمان خوبی برخوردار است اما این قدرت تهاجمی به عملکرد بازیکنان خط میانی تیم نیز بستگی دارد.

اسامی 23بازیکن تیم فوتبال برزیل برای جام جهانی 2014برزیل عصر چهارشنبه از سوی « فلیپ اسکولاری » سرمربی این تیم اعلام شد که نام کاکا، روبینیو و رونالدینیو در این لیست وجود ندارد.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...