نسخه چاپی

سردارنقدی: سپاه حامی‌همه دولت‌ها است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه برای همیشه حامی همه دولت‌‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در حاشیه بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه در جایی که هر کدام از دولت‌ها اشتباهاتی داشتند صمیمانه و در یک فضای دوستانه به آنها به حکم وظیفه تذکر داده شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با اختلاف‌انگیزی موجبات تفرقه مسلمانان را فراهم کنند اما همه ما زیر سایه ولایت و مطیع فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

نقدی بیان داشت: دولت، بسیج و سپاه باید از فرمان ولی امر خود اطاعت کند و دشمنان هرگز از طریق ترفند‌های مختلف نمی‌توانند صفوف به هم پیوسته مسلمانان را خدشه‌دار کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بر آب شدن توطئه‌های مختلف در ایران خاطرنشان کرد: دشمنان برای اینکه عدم موفقیت خود را در آشوب‌های خیابانی، تحمیل جنگ فرهنگی و اقتصادی و آوردن فتنه‌گران در خیابان‌ها به دست آورند تحلیل کردند که در این راستا چه کسانی مانع نقشه‌ها می‌شوند و با فهرستی که تهیه کردند به این نتیجه رسیدند که روحانیت، سپاه و بسیج در صف اول شکستن توطئه‌های دشمن است.

نقدی ادامه داد: دشمنان به دلایل مذکور همواره علیه این نهادها و ارکان نظام تبلیغات می‌کنند که گاهی این تبلیغات از زبان خودشان است و گاهی تلاش می‌کنند سایر دستگاه‌های نظام را با یکدیگر درگیر و بین آنها شکاف ایجاد کنند.

وی ابراز داشت: سپاه برای همیشه حامی همه دولت‌ها بوده است و به آنها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک می‌کنند و اگر از جانب دولت‌ها اشتباهاتی وجود داشته باشد صمیمانه و در فضایی دوستانه به حکم وظیفه به آنها تذکر داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به عملکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اگر در کاهش و کنترل مصرف و واردات موفق عمل کرده باشیم می‌توان گفت که اقتصاد مقاومتی به خوبی انجام شده است اما اگر مصرف کنترل نشده باشد رسانه‌ها باید این مهم را مطالبه کنند.

نقدی با بیان اینکه آثار محسوسی در کنترل مصرف و موفقیت در عرصه اقتصاد مقاومتی دیده نمی‌شود خاطرنشان کرد: تنها جریانی که در این راستا به میدان عمل به حد توان خویش ورود کرده بسیج سازندگی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سازش مخالفان دولت سوریه با دولت گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها توطئه‌گر هستند و مدیر جریان ناامنی در سوریه بوده‌اند آنها برای سوریه توطئه جدیدی طراحی کرده‌اند و به دلیل اینکه نتوانستند از راه زور‌آزمایی تروریستی و انفجار به مقصد‌شان برسند حتما طرح‌های دیگری خواهند داشت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نظر علی یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب درباره نماد شیر و خورشید گفت: این کارها خلاف فرمان امام راحل، قانون اساسی، خط و مشی رهبری، قوانین جاری کشور، سیاست‌های دولت، سیاست‌های شورای امنیت ملی است و اینکه عده‌ای بخواهند اقوام را به اسم دلسوزی به جان یکدیگر بیندازند تفکری نادرست است و دولت باید جلوی این افراد را بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص عملکرد فرهنگی در کشور بیان داشت: در مسئله فرهنگ وصیتنامه امام راحل باید فصل‌الخطاب باشد. عملکرد دستگاه‌های فرهنگی کشور نیز باید با وصیتنامه حضرت امام محک زده شود که به نظر می‌رسد عملکرد دستگاه‌ها نمره پایینی دارد.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...