نسخه چاپی

پروین: عده‌ای فوتبالی شده‌اند و ما غیر فوتبالی!

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: این هم تقدیر م است كه عده‌ای به ورزش آمده و فوتبالی‌ شده‌اند و ما هم شده‌ایم غیر فوتبالی!

به گزارش نما به نقل از فارس،علي پروين ابتدا در خصوص کنار گذاشتنش از پرسپوليس اظهار داشت: بالاخره همه مردم مي‌دانند ما چطور به پرسپوليس آمديم و به چه شکل دست و پاي ما را بستند و چطوري ما نخواستيم با آقايان کار کنيم. اين هم قسمت ما هست که برخي که به ورزش آمده‌اند فوتبالي شده‌اند و ما غيرفوتبالي!
وي در ادامه صحبت‌هايش درباره انتقاد از وزير ورزش و اعلام موضوعي که از وي مدارک‌هايي دارد که مي‌خواهد منتشر کند، گفت: مدرک نه ولي طبق پيگيري‌هايي که داشتم وزير ورزش و جوانان قبلاً کارمند ايران‌خودرو بوده و وي الآن براي ورزش ما در حال تصميم گرفتن است. من فقط خواستم اين را بگويم که يک فردي که از ايران‌خودرو آمده الان براي ورزش تصميم مي‌گيرد. من اين حرف را مي‌زنم؛ ما چه باشيم و چه نباشيم عاشق پرسپوليسيم و هيچ‌کس نمي‌تواند ما را از اين تيم جدا کند. خدا بيامرزد ناصر حجازي را شعر که خوبي گفت: من آن گلبرگ مغرورم که مي‌ميرم ز بي‌آبي ولي با ذلت و خواري پي شبنم نمي‌گردم. اين حرف ناصر علي‌رغم اينکه رفت هنوز در بين مردم حرف اول را مي‌زند و مردم او را دوست دارند. ناصر و امثال او از دل مردم خارج نمي‌شود چون مردم عاشقانه آنها را دوست دارند.

پروين درخصوص وضعيت تيم ملي فوتبال کشورمان نيز گفت: ببينيد آقايان هر کاري دوست داريد بکنيد اما کاري نکنيد که ما در جام جهاني زنگ تفريح شويم و همه به ما بخندند. اشکالي ندارد تيم‌هاي بزرگي بايد مقابل ما قرار بگيرند. ببازيم اما آبرومندانه ببازيم و ثابت کنيم که ايراني‌ها کارهاي غيرممکن را ممکن مي‌کنند.

وي افزود: 30 روز تا جام جهاني مانده، به نظرم بچه‌ها به هيچ چيزي به جز سه بازي آينده نبايد فکر کنند. کار خيلي سخت است، رقيب‌ها بسيار قلدر هستند و بايد مقابل اين حريفان بچه‌ها از جان مايه بگذارند چون اينها حريف‌هاي پيش پا افتاده نيستند.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا درست است الآن همه به فکر لباس‌هاي تيم ملي هستند،‌ گفت: اينها موضوع حاشيه‌اي است. ما بايد از اعتبارمان در جام جهاني استفاده کنيم. به نظرم پرداختن به لباس و اين حرف‌ها الآن ديگر موقعش‌نيست.

وي درباره احتمال حضورش در برزيل نيز گفت:‌ دست علي کفاشيان درد نکند بالاخره ما را به برزيل دعوت کرده و خواسته بازي بچه ها را ببينم. ‌اگر خدا خواست به برزيل مي‌رويم و تيم ملي را مثل يک هوادار همراهي مي‌کنيم. اگر هم خدا نخواست که بايد ببينيم چه اتفاق ديگري مي‌افتد. بالاخره باز هم سوار بر هواپيما را به جان مي‌خرم. درست است ته قلبم مي‌لرزد اما يک يا علي مي‌گويم و اگر خدا خواست تيم ملي را در جام جهاني همراهي خواهم کرد.

پروين در پايان خطاب به ملي‌پوشان گفت: روزهاي حساسي در انتظار بازيکنان تيم ملي است خوب يا بد بچه‌ها ديگر بايد همه چيز را کنار بگذارند و همه با هم کمک کنيم که وقتي از برزيل به سمت ايران مي‌آييم سرمان بلند باشد و بتوانيم در چشمان مردم ايران نگاه کنيم. همانطور که بعد از بازي با کره ايران غرق در شادي شد اميدوارم که در پايان بازي‌هاي جام جهاني باز هم اين اتفاق بيفتد. کار بسيار سختي داريم شايد بازي با نيجريه تکليف خيلي چيزها را روشن کند ام نبايد ترس در وجودمان باشد و بايد باور کنيم با يکي از بهترين تيم‌هاي جهان، آرژانتين که 18 تا مسي دارد و دو تيم قلدر آفريقايي و اروپايي بازي داريم. بايد به جنگ اينها برويم و بدون ترس در زمين ثابت کنيم که ما ايراني هستيم و کار غيرممکن را ممکن مي‌کنيم.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...