نسخه چاپی

شعار انتخاباتی بشار اسد +عكس

عکس خبري -شعار انتخاباتي بشار اسد +عكس

شعار اختصاصی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری كلمه‌ی "سوا" به معنی "با هم" می‌باشد كه در كنار آن امضای شخصی و نام وی ثبت شده است.

به گزارش نما به نقل از ابنا، سخنگوی دادگاه عالی قانون اساسی سوریه، ساعتی پیش اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد.

ماهر عبد الحفيظ حجار، حسان عبد الله النوری و بشار حافظ الأسد نامزدهایی هستند که در انتخابات ریاست جمهوری سوریه با هم رقابت خواهند کرد.

ماجد خضره سخنگوی دادگاه عالی قانون اساسی سوریه ساعتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از اعلام اسامی مذکور تاکید کرد: اعلام اسامی نامزدهای نهایی، به منزله صدور اجازۀ آغاز فعالیت های تبلیغاتی آنان از فردا (یکشنبه) خواهد بود.

شعار اختصاصی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری کلمه‌ی "سوا" به معنی "با هم" می‌باشد که در کنار آن امضای شخصی و نام وی ثبت شده است.

انتخاب شعار "با هم" از سوی بشار اسد تاکید بر این دارد که همه مردم سوریه یک خانواده بزرگ هستند.

بشار اسد 49 ساله رئیس جمهوری فعلی سوریه و سومین فرزند حافظ اسد ، در سال ۱۹۶۵ در شهر دمشق به دنیا آمد.

بشار پس از تمام کردن مدرسه رشته پزشکی در دانشگاه دمشق را انتخاب کرد و در سال ۱۹۸۸ فارغ‌التحصیل و در بیمارستان نظامی مشغول به کار شد. وی سپس در سال ۱۹۹۲ برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت و در سال ۱۹۹۴ موفق به اخذ مدرک تخصصی چشم پزشکی گردید.

او علاوه بر زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی تسلط دارد. همسر بشار اسد، اسماء نام دارد و دارای سه فرزند می‌باشد. بشار اسد پس از به قدرت رسیدن، سعی کرد تا اقتصاد بسته سوسیالیستی سوریه که در زمان پدرش، حافظ اسد ساخته شده بود را به یک اقتصاد باز و غیر سوسیالیستی تغییر دهد.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...