نسخه چاپی

6 كودك زرین‌آبادی قربانی گرگها شده‌اند

با دریده شدن یك كودك 4 ساله توسط گرگ در شهر زرین آباد(بزینه رود) از توابع شهرستان خدابنده در استان زنجان تعداد كودكان دریده شده توسط گرگ در این منطقه به 6 نفر رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، این کودک 4 ساله شامگاه جمعه در مسیر مغازه خواربار فروشی به منزل توسط گرگ ربوده و به قسمتی دیگر از شهر منتقل شده بود که پس از ساعت ها جستجو توسط والدین کودک جسد کودک که توسط گرگ خفه شده بود پیدا شد.

فرماندار شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار مهر با تائید این خبر به سابقه چندین ساله دریده شدن کودکان توسط گرگ در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سال 88 به این طرف چندین مورد دریده شدن کودکان توسط گرگ در این شهرستان اتفاق افتاده و به رغم اقدامات صورت گرفته هنوز این مشکل حل نشده است.

باب الله فتحی افزود: به دلیل عبور رودخانه از وسط شهر زرین رود و روئیدن درخت و همچنین نیزاری شدن مسیر و رودخانه این محدوده به محل مناسب برای پنهان شدن و همچنین زاد و ولد گرگ ها تبدیل شده است که این امر مشکلات گسترده برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی از استقرار شکارچیان در این محدوده برای معدودم سازی گرگها خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه های مرتبط نسبت به امن سازی و پاک سازی محدوده رودخانه از گرگها اقدام شود.

فتحی افزود: اولویت ما آگاهسازی اهالی منطقه برای حفاظت ازکودکان و بهره گیری از نیروهای حفاظت محیط زیست در این منطقه است تا اهالی خودشان با حملات احتمالی گرگها مقابله نکنند.

همچنین محمدرضا زنگنه عضو سابق شورای شهر زرین رود در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه تاکنون شش کودک که آخرین این مورد آن تیرماه سال 90 بود توسط گرگ دریده شده اند.

زنگنه با بیان اینکه این حادثه ساعت 9 شامگاه جمعه رخ داده است افزود: طی این مدت با استقرار محیط بانها نسبت به معدوم سازی گرگ ها اقدام شده ولی این امر نیز هنوز جوابگو نبوده و متاسفانه شاهد دریده شدن کودکان توسط گرگها هستیم.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...